Nuffnang saya

Followers

Wednesday, June 19, 2013

Wordless Wednesday ~ Jom Bersenam

Jom kita bersenam...
Jangan malu dan segan....
 
Bersenamlah sangatkan...
Inilah tempat kesukaan Azalia...
Padang permainan depan rumah... 

16 comments:

  1. ni bersenam ke bergambar ni?
    hihihi

    ReplyDelete
  2. yeee sambil bersenam sambil pose yee azalia sayang !

    ReplyDelete
  3. Bersenam sambil berposing... heheee :D

    ReplyDelete
  4. Anak-anak kalau bermain macam bersenam zila sebab pasti peluhnya tak usah katalah..

    ReplyDelete
  5. masa tuh baru bangun tido ke apa, tgk mata cam baru bangun je heheheh

    ReplyDelete
  6. dulu aeish pantang nampak taman..riuh mulutnya minta singgah...

    ReplyDelete
  7. comelnya buat peace mcm tu!

    gyiyomi eh? hihi

    ReplyDelete
  8. bagsu betul dik ya..rajin bersenam ye :))

    ReplyDelete
  9. kalau depan rumah,syioklah kan...pepetang bebila je leh temankan beriadah sama =)

    ReplyDelete
  10. anak2 saya pun suka sangat la padang permainan belakang rumah ni... padahal, banyak mainan yang dah rosak... tak boleh main... hm...

    ReplyDelete
  11. bermain pun kire bersenam jugak taw..hahaaa...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang