Nuffnang saya

Followers

Tuesday, June 25, 2013

Selera Mahsuri di Medan Selera Bandar Kinrara

Harini sekolah agama Atikah cuti tapi sekolah kebangsaan bersekolah...
Jerebu tak nampak baik sangat lagi, tapi akak benarkan juga Atikah bersekolah....

Entry kali ini cerita kedai makan sahaja....
Hanya ingin memperkenalkan tempat makan pilihan ramai orang di Bandar Kinrara
Banyak pilihan dan dari segi rasapun bolehlah tahan...
Tolong promosi kedai orang kita...
Nama kedai atau gerai adalah SELERA MAHSURI...
Terletak di Medan Selera Bandar Kinrara...
Hari jumaat penuh orang yang nak pergi masjid makan di sini dulu...
Macam-macam pilihan lauk untuk dimakan...
Lauk pilihan Atikah tetaplah ikan keli bersambal dan air sirap
Tengoktu pinggan Atikah licin lemuih.... 
Macam-macam ada di Medan Selera Bandar Kinrarani... jomler singgah


17 comments:

  1. salam selasa
    singgah pagi
    dah sarapan?

    ReplyDelete
  2. tgk pg td ada yg dh sekolah ada yg belum, tp nengok msh putih je kt luar... kalu tak sekoleh pun takpe kot...

    cantik medan selera nyer kak, bersih je... berselera anak dara akak tu mkn yek, bgs betul boleh abis ikan sekor tuh, kadang bdk jarang yg suke mkn ikan kn

    ReplyDelete
  3. Banyak pilihan lauk
    Mmg akan jadi pilihan ramai la
    Nak nak kalau sedap dan harga berpatutan :)

    ReplyDelete
  4. lama tak makan ikan keli sambal..dulu, itu favourite saya juga ehhe

    ReplyDelete
  5. wah...buat sy geram ni kak..da la pose ni..entri makanan ni

    ReplyDelete
  6. Kedai makan, kalo lauk sedap, banyak pilihan pastu murah mesti ramai pelanggan.

    ReplyDelete
  7. selera btul la Atikah mkn ye...licin ikan dikerjakan tu....

    ReplyDelete
  8. kemain berselera atiqah makan...

    ReplyDelete
  9. seronok gi medan selera camni...
    byk pilihan makanan kan sis...
    sampai kkdg tu tak tahu nak makan apa hehehehehe....

    ooooo atiqah suka ek makan ikan keli tu....
    clever girl!

    ReplyDelete
  10. Kalau tempat macam ini biasa dah ada pelanggan tetap. Tak perlu risau sebab rasa dah mengikut selera pelanggan..

    ReplyDelete
  11. Belanja kak ☺☺

    Sekolah anak saya tutup sampai esok. Tapi daycare bukak. Selamat saya. Klo tak kena amik EL.

    ReplyDelete
  12. Wahh...saya kena cari nie....

    ReplyDelete
  13. kebetulan hr ni pn masak ikan keli.....hi3X....

    ReplyDelete
  14. sedap betol tuh.. sampai licin makannye~ :)

    ReplyDelete
  15. ikan keli ngan air syrup?nomnom :))

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang