Nuffnang saya

Followers

Wednesday, June 26, 2013

Wordless Wednesday ~ Azalia oh Azalia

Gambar Azalia yang diedit oleh suami akak menggunakan handphone barunya...
Lama dah dia nak beli handphoneni...
Tengok Azalia yang suka main games guna handphone ibu dia...
AZALIA yang kelakar....
Semalam secara tiba-tibajer dia kata
"Lu nampak motor mak gua"
maalumler mak diakan minah rempit....
kawan sekolah yang naik satu vanpun dah kenal motor mak dia..
sekarangnikan tengah promo ceritani di Astro...
 
 

11 comments:

  1. Kak...cuba amik sket gambar akk naik motor ☺☺

    Bila nak merempit dgn saya kak.

    ReplyDelete
  2. nza xpndai bwk motor..merempit dgn kereta jelh.....hik3X....

    ReplyDelete
  3. cite yang hero dia along tu ke? x tengok pon lg..hehehe

    ReplyDelete
  4. he hee memang kan sama cam Sarah pantang nampak hp kita mulalah nk games aje
    kadang2 kita pula mcm tak ada hp he hee

    ReplyDelete
  5. Aper..mak Azalia minah rempit..biar betul kak Zila hihihi

    ReplyDelete
  6. wahhh phone s4 ke kak heheheeheh...skrang mmg canggih2 dah telepon kan kak....tak tekejar kite teknologi tepon skrang...

    biasela tu kak..tepon kite dah jadi hak milik anak2....sabo jek laaa heheehehehh

    ReplyDelete
  7. alahai comelnya azalia senyum ;-)

    ReplyDelete
  8. akak merempit?? publish sikit kak.. ;)

    ReplyDelete
  9. Tak dapat membayangkan zila merempit, heee...
    Betullah...cuba tayang motor rempit zila tu..
    Teringin nak tengok kot2 bercolour-colour cam motor mat rempit yg ada...

    ReplyDelete
  10. haha comel..moto mak lu mana?cer upload pic akk merempit.haha

    ReplyDelete
  11. hehe... tak nampak pun moto mak lu... :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang