Nuffnang saya

Followers

Wednesday, June 5, 2013

Wordless Wednesday ~ 04062013

Azalia bukan pengemar makanan manis...
Sakit hati beli bendani sebab cantikjer....
Simpan dalam peti ais dulu..
Lepastu haruslah kena masuk tong sampah...
Tamak nak makan dua sekali kalau boleh...
Marshmallow bercoklatni dia suka gakler.... 

14 comments:

  1. bagusnyer sbb tak suke makanan manis... jarang jumpe budak2 mcm tu...

    ReplyDelete
  2. bagusnya anak akak x suka makanan yg manis2 ni. mmg jarang sgtlah nak jumpa budak2 camni

    ReplyDelete
  3. same macam gula2 lollypop tu.. beli je cantek & mahal.. keras kemetung, budak2 jilat 2-3 kali tak mo dah.. simpan dalam peti penyudahnya masuk ke tong sampah jugaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. heheheh ala ntah2 cam mak dia gak tak... kalu dia tak mkn, mak nyer lah mkn

    ReplyDelete
  5. hehe.bgs azalia.x suka makanan manis.mesti cntik gg :)

    ReplyDelete
  6. alorhh sedapnyeee
    bagus kalau kurang makan makanan manisss ..
    anak2 akk pantang minuman manis
    sbb kat umah memang x der minuman manis nie ekeke ;)

    ReplyDelete
  7. ena kalau kuih2 yang terlampau manis ena tak minat, tapi kalau kek ke, aiskrim ke, ena minat.. hehehe sedapnyaaa dia makan marshmellow cokolat.. nak sikit!

    ReplyDelete
  8. ASYA LAK SUKA Y MANIS2.. ISHH..XTAU CAMNER NAK KONTROL

    ReplyDelete
  9. alahai ruginya...awat tak makan... nak sikitlah...

    ReplyDelete
  10. uhuhuhu!!nampak sedap je :) anak sy yg kecik si que faiz sangatla suka bnda2 manis ....

    ReplyDelete
  11. Bagusnya kak. Anak saya suka yg manis2 nih. Tu yg gigi cpt reput ☺☺

    ReplyDelete
  12. hehe...yelah CZ,... kalau ais kerim boleh tahan lagilah...kalau kek tu macam suka tengok krim yg cantik atas tu aje...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang