Nuffnang saya

Followers

Tuesday, June 4, 2013

Rai Hari Lahir Percuma di Kidzania

Semalam terbaca di harian Metro, hanya ingin berkongsi dengan kawan-kawan... Sumber ::::
Apa yang perlu dilakukan hanya menunjukkan kad pengenalan, MyKid, MyKad atau pasport dan anda akan menikmati kemudahan eksklusif sambutan hari jadi bersama hidangan ringan di KidZania.

Bagi mereka yang membawa rakan bersama, potongan tiket sehingga 50 peratus akan diberikan. Lebih menarik apabila menerima cenderahati gambar istimewa dengan potongan harga 50 peratus sebagai hadiah hari jadi serta diskaun 20 peratus untuk koleksi barangan Vita.

Sempena sambutan Hari Alam Sekitar 5 Jun ini, pengunjung turut berpeluang menikmati aktiviti menggembirakan sebagai proses pembelajaran cara menjaga alam sekitar. Untuk maklumat lanjut boleh melayari www.facebook.com/KidZaniaKualaLumpur

Camner!!! Ada tak anak yang tarikh lahirnya esok!!! Bolehler pergi ke sana lagi-lagi sekarang cuti sekolah... Ambil ini dari FACEBOOK KidZaniaKualaLumpur

Kai everyone!

Vita will be celebrating her birthday on 5 June 2013 and we have a kool promotion just for you - FREE ENTRY to
KidZania Kuala Lumpur on 5 June 2013 for kids who share the same birthday as Vita!

Additionally, you also get:
...
- 50% OFF for one (1) accompanying person
- 50% OFF first souvenir photo for Birthday Kid
- 20% OFF selected Vita merchandise

For assistance, please call 1300 88 KIDZ (5439). Please remember to also bring along your MyKid/MyKad/Passport/Birth Certificate for proof of birthday!

Z-U soon!

Kai Vita.....

  Jadi tukang promosi tak berbayar... Sebelumni besday salah satu maskotnya pun
ada percuma juga... takderker yang sama harijadi ngan anak2 akakni...

13 comments:

  1. menarik.tp takde lak family member yg besdaynya on 5th june.

    ReplyDelete
  2. Alamak kak!! Promo yg best ni!!! Tp syg anak2 lieya masing2 bulan 11 ngan bulan 4...kalo x sure leh join promo ni....glemmmm gitu sambut kat kidszania kan....

    ReplyDelete
  3. waaa bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

    tapi anak2 ku tak de yg lahir 5 jUne.. hatta bulan june punnn tak de uhuhuh

    pergi Kidszania sekali memang tak puas... ada member dah ajak gi kidszania time hari kerja 7 sekolah sambil memontengkan anakk.. jeng jeng jengggg

    ReplyDelete
  4. bestnya... tapi tak ada yg lahir 5 jun le plak... Hehhee

    ReplyDelete
  5. xde sapa yg lahir 5 jun dlm family sy ;-)

    ReplyDelete
  6. teringin nak bawak anak2 kesini
    tp org kata kena beratur panjang waktu musim cuti skolah.huhu

    ReplyDelete
  7. Bestnya! Tapi tak ada pun antara kami sekeluarga yang lahir bulan 5.

    ReplyDelete
  8. alamak..damia lahir 9hb 6 la pulak kan..

    ReplyDelete
  9. untung ler ye sesapa yg lahir tarikh tu.....

    tapi kalo musim cuti sekolah rasanya compom penuh jer tempat tu....

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang