Nuffnang saya

Followers

Tuesday, June 18, 2013

Swimming Pool Best Western Premier Dua Sentral

Habiskan cerita kami di Best Western Premier Dua Sentral..
Kali ini gambar anak-anak bergembira berenang di kolam  renangnya yang menarik ini...
Dari kolam renang memang nampaklah pemandangan bandaraya Kuala Lumpur...
Waktu malam lagilah nampak kosmopolitannya.. cantik ooooo
Masuk kolam renang adalah masa ditunggu oleh anak-anak kalau tidur hotel....
Gambar terbanyakler pulakkan... jom tengok...
 Gambar diambil kawasan kolam renang...
Sebelum terjun ke kolam renang....
Chewah ! macam tererjerkan...
Seronoknya takder orang kat kolam hanya kita sahaja... 
Yang tak bestnyer kolam kanak-kanak panas waktu pagi...
Dik Ya memang ada masalah mandi kolam lama-lama...
Dia mandi sekejappun bibir dah biru dan tangan...
Kakak memang hantu kolam renang ...
tak reti nak bangun selagi tak di suruh... 
Mencuba kolam dewasa lak... 
Boleh takat tanggajerler....
Dik Ya tunggu kat sinijerler..
Ini di kolam dewasa so tak leh ler akak berehat disini... 
Kolam dewasani best sikit sebab redup tapi
Atikah belum boleh lagi sebab dalam..
Ibunya pulak malas nak terjun sekali...
Ayah diaorang memang akan berehat dalam bilikjer...
Tak kuasa nak melayan kerenah dua beradik yang banyak songehni...


19 comments:

  1. Bestnya kalau orang tak ramai ni, boleh tenang2 lepakking.

    ReplyDelete
  2. bestnyaaaaaa..kalo anak sy kompom teruja giler..

    ReplyDelete
  3. kalau saya pun akan lompat sama!..hehe....bestnya

    ReplyDelete
  4. Seronoknya..
    Release sket tension kan..
    Hehe

    ReplyDelete
  5. bestnya tmpt ni....kalo sy dah terjun sekali dah ni....

    ReplyDelete
  6. duduk hotel..mandi kolam baru lengkap percutian tu kan..

    ReplyDelete
  7. wah seronok la dua beradik ni berendam yea? hehe

    ReplyDelete
  8. Tu yang seronok bila pi cuti2 anak kecik2 kan....Layan depa memang makchaq suka...

    Anak makchaq tinggai nafisah ja yg minat kolam... dah besaq mana nak main2 dah..Khadijah pun masuk kolam nak excersice ja... lepas buat lap teruih naik...

    ReplyDelete
  9. amboiiii... syok betul dua beradik tu mandi kolam. napa ibunya tak join sekali?

    ReplyDelete
  10. Kat mana ni kak cho? rajin benar akak bmlm di hotel KL. mesti mahal kan 1 mlm..tp nmpk bestla kolam renang ni :)

    ReplyDelete
  11. wahh cnteknyaa..suke la diorg dapat mndi kolam..ini kalo cik qhayra mahu xmau naik..hehee

    ReplyDelete
  12. bestnya dia punya tempat rehat tepi kolam tu kak....

    ReplyDelete
  13. Bestnya. Klo dpt kat anak dara saya tu memang tak nak kluar kolam.

    ReplyDelete
  14. cantik ler view dr kolam renang..best nie kalo berendam..anak2 cornfirm happy..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang