Nuffnang saya

Followers

Friday, June 21, 2013

Posing di Kilang Coklat

Sebenarnya lawatan ke kilang coklat hanya untuk
murid dan guru sahaja...
Alkisahnya oleh sebab akak cuti maka mengekorlah bas rombongan Dik Ya....
Dik Ya tak tahupun yang ibunya ikut sampai ke kilang...
Akhirnya sampailah kami ke Kilang Coklat Beryl's yang terletak di Seri Kembangan...
Dekat bebeno dengan rumah akak rupanya...
Jom layan Atikah berposing di sini...
Wajib bergambar di sini.... 
Bergambar juga di sini... 
Di sini juga tidak ketinggalan...
Kalau dapat makan coklat sebesarni gemuk ko Atikah...
Lembuni pun comel kan...
Amboi ngan bendanipun nak posing...
Bergambar lagi di sini..
Lama akak tak tengok koko...
Dulu setiap hujung minggu bergelumang dengan koko....
 Bergambar di depan kedai coklat...
Kita boleh masuk kawasan hadapan kilangni
sebab ada kedai coklat... boleh beli harga murahler...
Bergambar di luar kawasan kilang sebab ada jam ini...
Cantikkan... 
Tak sangka Atikah nak melayan ibu dia berposing merata...

Kalau nak raya nanti bolehler kita ke sini lagikan.. buat kuih raya...
Harapnyer dia ada buat sale ler....  

21 comments:

  1. cantek2 suasana kat situ.. memang sonok lah bergambar..

    murah x harga coklat kat situ kak?

    ReplyDelete
  2. Anak saya baru gi kilang coklat ni..masa rombongan genius aulad dia..hihihihih...saya pun teringin nak ke sini..

    ReplyDelete
  3. Boleh pergi sendiri ke Zilla... teringin gak nak pegi sini :D

    ReplyDelete
  4. Wah...cantik jgk ye dlm kilang ni...byk tmpt bole posing...kyra pun nt ada trip ke kilang chocolate tp tatau bila n di mana..hopefully ke sini jgk la kan :)

    ReplyDelete
  5. masa kat opis lama, ada jugak buat rombongan ke kilang ni.. tapi Ros tak join pun...

    ReplyDelete
  6. koko.. lama juga tak makan.. zaman kanak².. huhuhu.. pantang jumpa.. last makan ari tu.. bulan 5.. tu pun ada sebiji je.. bagi² dengan sepupu.. hehehe

    ReplyDelete
  7. uhuuuu bestnya melawat kilang coklat! :D

    ReplyDelete
  8. woaaa...kalo pegi kilang coklat ni kompom meleleh2 air liur..tkthn tgk coklatttt

    ReplyDelete
  9. Cantik gak kilang tuh yer boleh plak ambik gambar kat situ.. :)

    ReplyDelete
  10. seronoknya kalau dapat pergi....
    Pandai Atikah posing..macam2 gaya ada....

    ReplyDelete
  11. wah, lawatan ke kilang coklat? misti dapat harga murah kalo terus beli dari kilang kan? hehe

    ReplyDelete
  12. cantik juga pemandangan kt situ.sakan atikah berposing.hehe

    ReplyDelete
  13. Agaknya kilang ni mmg femes untuk budak sekolah kot...sebab anak okje pun pegi gak sini khamis ni

    ReplyDelete
  14. mak aih, bestnya kalau diri sendiri pi sini, x pernah merasa pi kilang coklat =D

    ReplyDelete
  15. dekat rumah nina niii.hehehe

    ReplyDelete
  16. model tu fotogenik lah . klu mamanya tak mengekor , tak ler dpt snap gambar2 nih yer . umah saya pun kat seri kembangan ...

    ReplyDelete
  17. pernah jgk sekali pg sini...bwk budak2 g school trip jgk :)

    ReplyDelete
  18. x pernah ke sini...mesti banyak borong coklat kan

    ReplyDelete
  19. cantik kilang ni
    jarang gak kilang2 nk buat hiasan menarik gn

    byk borong cekelat...?

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang