Nuffnang saya

Followers

Sunday, June 23, 2013

Jerebu oh jerebu

Bangun pagi tadi terus terbau asap yang memeritkan hidung.. aktiviti luar memang tidak digalakkan...Langsung duduk rumah  dan tak keluarpun bosan jugakan.. memang tak bolehler sehari suntuk dirumah rasa macan terkurungjer. Akhirnya Giant Bandar Kinrara juga tempat dituju.. anak-anaklah pàling gembira.
Entri akakni ditulis guna handphone jadi paham sama pahamlah kalau tak tulis panjang. Inilah aktiviti budak dua orangni  kalau pergi Giant. Esok dah kerja balikkan, harap jerebuni cepatlah berakhir. Pergi jauh-jauh...
Dik Ya ngan casstlenyer... 
Akak dan bunganya.. 
Tekun jangan tak tekun 
Tengok apartment tu dah tak nampak lagikan.... 

9 comments:

  1. memang jerebu agak teruk sekarang nih...huhu

    ReplyDelete
  2. emmm masalah yg sama dan sentiasa berulang
    so kita duk diam2 dlm umah ye Cho he hee

    ReplyDelete
  3. ada jugak aktiviti anak2kan....

    ReplyDelete
  4. jerebu memang agak teruk kali ni,

    ReplyDelete
  5. Agak teruk gak jerebu kali ni..kena kurangkan aktiviti luar..

    ReplyDelete
  6. Memang cuaca sekarang tak sesuai untuk keluar jalan-jalan di kawasan terbuka. Hati-hati dan minum air banyak yaaa..

    ReplyDelete
  7. seronoknyer kak giant situ, luas betul ruang utk budak2... seronok lah diaorang kan...

    jerebu sampai sekolah pun ttp kan, cpt2 lah angin tiup biar pg balik indon semula jerebu nih

    ReplyDelete
  8. nasib ade gak tempat yg nak dituju..

    ReplyDelete
  9. samalah kak
    bila weekend nk bkurung je dlm rumah..x reti dbuatny

    kitaorg pun g indoor tmpt selesa dr jerebu

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang