Nuffnang saya

Followers

Saturday, June 29, 2013

Kursus di Jalan Ampang

Kursus lagi minggu ini... paksa diri dua minggu berturut datang ke HQ Jalan Ampang sebab nak mwngelak dari kursus di bulan puasa. Selesailah kursus CPE akak untuk tahun ini... Syukur....
Seronok tengok KLCC pagini.... moga hari ini juga seindah pemandanhan ini.... gambar dari depan Plaza OSK Jalan Ampang..

PSSS::: entry publish dari handphone sori kalau tak se"menggah" (bahasa orang Perakni)

11 comments:

  1. betul tu klu bley takmo kursus ms bulan pose...mengantuk....

    ReplyDelete
  2. kalau buat kursus waktu puasa lagi letih kan.

    ReplyDelete
  3. Langitnya biru sungguh....di sini pun cuaca baik...langit biru sangat cantik

    ReplyDelete
  4. nza pernah hadir kursus 1 minggu dibln puasa...aduyai, stress sungguh.

    ReplyDelete
  5. selamat berkursus.seronok apa kursus, bley makan sedap2.hehe

    ReplyDelete
  6. time posa leh rilek kan..balik awal nak buka yeayyy..

    ReplyDelete
  7. time posa leh rilek kan..balik awal nak buka yeayyy..

    ReplyDelete
  8. legaaa dah abis kursus ye kak cho. mmng bagus abiskan sblum bulan pose.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang