Nuffnang saya

Followers

Wednesday, June 12, 2013

Wordless Wednesday ~ Cowgirl

Adik Ya sedang bergaya dengan topi cowboy ayahnya...
Tiba-tibajer dia suruh ibu dia ambil gambar....
<<>> 
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



Bergaya ngan topi siap mintak tali pinggang...
Dik Ya memang macam boy sikit caranya....

23 comments:

  1. amboi2, siap ngn tali pinggang lg, jgn libas2 terlibat diri sndiri udah

    ReplyDelete
  2. Hahahahah entry di pagi hari yg buat lieya sengih panjabg kak!! Tang tali pinggang tu yg lawak tuuu....ini koboi girl yg comey nihhhhh....berebut kuda nak bawak hhehheh

    ReplyDelete
  3. hehehe..cutenya dik ya bertopi cowboy. eh..baju dik ya sama dgn baju si kakak la, cuma beza warna baju si kakak warna pink.

    ReplyDelete
  4. ahhaha kan ..
    comell jee dgn topi kowboy tu !

    ReplyDelete
  5. cowboy....cowgirl la pulak...hehehe
    yeehaaaaa....followwww =)

    ReplyDelete
  6. Haha..tgk dik ya ni mmg dah tahu dia lasak..cantik topi tuh :)

    ReplyDelete
  7. hahahaha.. comel~
    mana dia tengok cowboy kak?
    :)

    ReplyDelete
  8. cowgirl siap posing wif talipinggang tu....
    motip? hehehehehehe...

    ReplyDelete
  9. uiiiii takut nyerrrrrrr ada tali pinggang tu ;-)

    ReplyDelete
  10. hehee... cute sangat tgk dik ya dgn topi cowboy tu..

    ReplyDelete
  11. Hihihi..siap dgn tali pinggang lagi...

    ReplyDelete
  12. cayalah..siap ada tali pinggang lagi tu..

    ReplyDelete
  13. pandai pulak tu dia bergaya ala-ala cowboy:)

    ReplyDelete
  14. amboih bergaya ye anak dara nih.. pakai topi cowboy camtuh nmpak dik ya comel sgt.. :)

    ReplyDelete
  15. walau dia mcm boy, tapi dik ya tetap comel kak...

    ReplyDelete
  16. amboi dik ya bukan main lagi dia :-)

    ReplyDelete
  17. wahhh macam koboi aihh..mana kuda..

    ReplyDelete
  18. amboi pandai dah nak bergambar2 ya... :D

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang