Nuffnang saya

Followers

Thursday, June 13, 2013

Kedai Makan Kuala Selangor

Cerita pasal balik dari Bota ke Bandar Kinrara...
Kami balik dari Bota lebih kurang pukul 4.00 petang...
Sebabkan jalan jem maka kena singgah makan di Kuala Selangor...
Suami singgah di kedai makan sebelah  atau depan Hotel De Palma..
Nama kedai langsung akak tak ingat...
Kedai makan ini juga adalah kolam pancing untuk peminat memancing...
Anak akak dah keseronokan tengok ada air, ingatnya laut...
Kita posing dulu....
Ramai gak kaki pancing dah bersedia untuk bertarung...
Kedai makannya biasa-biasa ajer...
Entah apalah yang Dik Ya nak ceritakantu... 
Gembira sebab dah puas tidur dalam kereta....
Pemandangan dari depan...
Kalau tanya akak pasal kedaini ...jawapannya:::: biasajer...
Bolehlah untuk mengalas perut yang lapar...
Anak-anak akak makan sambal udang ngan ayam pop yang opahnya bekalkan....
Mesti budak yang bersihakan meja kami hairan dengan kulit udang yang banyak..
padahal kami tak orderpun udang....

16 comments:

  1. Setakat alas perut ye Nur.. tak pe lah walaupun biasa kan :D

    ReplyDelete
  2. tahun ni nak jalan2 ke K. Selangor.... lama dah tak sampai ke sana

    ReplyDelete
  3. x pernha pergi makan2 kat sini,. tapi pernah dgr cerita kawan2 lah !

    ReplyDelete
  4. janji kenyang udah ler kan..hihihi

    ReplyDelete
  5. order lain bila kemas lain pulak atas meja ya kak? hehehehe....

    ReplyDelete
  6. amboi jauh tu melencong gi makan hihihihi

    ReplyDelete
  7. kalau ke kuala selangor, suka makan kat warung soto..pecalnya sodap!

    ReplyDelete
  8. x pernah lg sampai ke sini. hehehe

    ReplyDelete
  9. Uishhh syoknyaaa makan kat tempat cenggini.. kalau ada lampu neon yg cantik2, mesti cantik...

    ReplyDelete
  10. kedai mkn tu mmg kt kolam memancing yek kak... skrg nih dua beradik tu mmg rela n suke bergambar ye kak... tak mcm dulu msm kadang2 tuh

    ReplyDelete
  11. Kak.. rindunya. lama tak jenguk sini. Lama tak tgk puteri 2 org tu berposing.

    ReplyDelete
  12. penah pergi sini dulu2 ngan mak,pakcik(adik mak) yang bawa dan bayar tiket bot tu.mahal gak kan tiket tu.hehe.saya pergi duluuu sgt tahun 2004 tu.huhu

    ReplyDelete
  13. pandainye bergaya anak2 akak tu..:)

    ReplyDelete
  14. mcm qahyra juga lah..pantng gan kamera tau posing jew..hehee

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang