Nuffnang saya

Followers

Thursday, January 19, 2012

Semalam akak cuti sakit

Semalam akak cuti sakit sebab muka akak macam baru lepas botox punyaler bengkak akibat sakit gigi. Sebenarnya hari selasa muka akak dah bengkak tapi disebabkan ada kerja yang kena buat akak datang juga kerja dan ingatkan nak lari tengaharinya tapi budak kat opisni semuanya ada appoinment kenalah akak jaga opis. Jadinya semalam pergi ke klinik dan dapatlah cuti sakit sehari dan hilanglah sebatang gigi akak.

Muka akak masa hari selasatu, nak gelakpun susah tapi yang kelakarnya nafsu makan macam biasa so fikirkanlah macamanalah akak nak kurus kalau lagutu... Ini bukan sahaja muka bengkak tapi muka gabra gak sebab doktor gigi adalah doktor yang paling akak takut nak jumpa. Inilah kliniknya yang terletak di Taman Kinrara bersebelahan dengan Giant, harga amat musabah dari satu klinik yang akak pergi sebelum ini di Seri Kembangan.

14 comments:

  1. kak, samala niii..sakit gigi..tampal tercabut balik ni..adoiii

    ReplyDelete
  2. ohh..sian kat akak..saya pun ingat nak bawak anak saya g klinik gigi this week ni..adoi, saya pulak yang lemah..

    ReplyDelete
  3. ish teruk gak nmpk bengkak..tp sakit gg mmg sakit..huhu

    ReplyDelete
  4. cian akak...berapa cajnya kak? suami izan plak dok sakit ke geraham bongsu yg xabis2 lg tumbuh..

    semoga akak cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  5. sakit gigi,sungguh seksa...tak suke kalu skt gigi

    ReplyDelete
  6. tengok bengkak tu pun dah rasa sakitnya..

    ReplyDelete
  7. dni kalo sakit gigi rasa nak menggelupur atas katil huhu

    ReplyDelete
  8. hari ni dah okeh ke..
    kalo kena sakit gigi ni , mmg takleh tahan..

    ReplyDelete
  9. kalau tengah sakit gigi boleh cabut erk? ada kawan cakap x boleh sebab takut ada kesan..

    ReplyDelete
  10. semoga dah cabut gigi tu dah x sakit lg.....

    ReplyDelete
  11. bengkak nya pipi akak. mcm tu skali ke sakit gigi. Semoga cepat sembuh ye.

    ReplyDelete
  12. Org kata sakit gigi adalah sakit yg kedua sakitnya selepas bersalin. Aduh.... kalau tak cabut lagi tersiksa...

    Lega dah cabut... tapi nak makan pula tak selesa kan...

    ReplyDelete
  13. kesiannye akak...smpai bengkak mcm tu skali. fai dh lama x ke klinik gigi. last pergi masa drjah satu. kikiki

    ReplyDelete
  14. saya pun takut jumpa doc gigi..hehe.tp kalu gi scaling,saya suka lah...sbb pastu rasa bersih je gigi..hehe

    cepat sembuh ye..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang