Nuffnang saya

Followers

Tuesday, January 10, 2012

Berani pulak anak ibu

Tempat : Muzium Taiping
Tarikh : 26/12/2011

Entry ini khas untuk anak tersayang Nurul Atikah walaupun akak sebenarnya hendak buat entry mengikut turutan tapi sebab kesibukan akak sekarang tidak membenarkannya. Oleh itu akak bawakan entry pendek untuk blog akak ini...

Gambar ini semasa akak melawat Muzium Taiping tempohari. Sebenarnya akak tak sangka langsung yang Atikah berani sungguh nak pegang ularni. Pada mulanya Azalia yang beria nak ambil gambar dengan ular tapi sampai kesudah dia tak nak dengan alasan adik mengantukler.. kuang... kuang.. nak kata takut taklerkan. Saksikanlah gambar Atikah dengan ular ini, kalau suruh ibunyapun idakler nak suruh sentuhpun geli.
Gambar yang diambil oleh adik-adik yang jaga ular itu.Gambar yang diambil oleh akak yang penakut nak datang dekat-dekat...Berani sikit nak dekat walhal kamera akaktu derjer boleh adjust tapi penakut punya pasal jadi gabra..

21 comments:

  1. beraninyer kak... kalu dana dh geli geleman dh... ish2

    ReplyDelete
  2. beraninyaa..kalau kita sorrylah, tu kira akak dekat jugak dengan anak, kalau kita dah jauhhhhh sangatttttttt berdiri tu.

    ReplyDelete
  3. Wahh caya laa..beraninya dia pegang ular tuh tak takut langsung dia yer..

    ReplyDelete
  4. adeeessss, meremang bulu tengkuk makcik tauuuu..
    berani la ko dik!!

    makcik kl tgk ulau, dh sebatu.. berbatu2 lariiii tau...
    eee, geli ah!

    ReplyDelete
  5. huhu beraninya dia, kalau saya tgk pun geli dah =)

    tapi bagus dia berani, besar nanti mesti berani & kuat

    ReplyDelete
  6. Betul ke org kata Zoo Taiping yang paling best kat Malaysia? Saya tak penah pegi, tpi saya sgt suka pegi zoo. Kekeke.. Kalah budak2.

    ReplyDelete
  7. Beraninye dia pegang ular..
    Binatang paling geli & takut lily nak pegang.. ^^

    ReplyDelete
  8. waahhh.. beraninye dia.. untie tengok pon geli.. huhuhu

    ReplyDelete
  9. ohhh....bravo to her!..sungguh saya yang dah tua ni pun tak berani!bkan setakat pegang..nak tengok pun tak lalu!

    ReplyDelete
  10. kalau anak saya pengsan dah..tapi ibu dia pengsan dulu la..hehehehe

    ReplyDelete
  11. wah..mmg berani!syabas~hehe
    saya pernah pegang satu jari je nak rasa kulit ular//sejuk2 licin gitu.
    pegang tidaklah berani..geli..hehe

    ReplyDelete
  12. erm, x tahu nak gelak ker, nak takut ker, nak bangga ker. tapi masz tabik la... beraninyer dia... masz pon takuuuuuttt

    ReplyDelete
  13. wahhhh berani nya.kalau rara bg 50rm belum tentu nk pegang.

    ReplyDelete
  14. beraninya dia...munna cacing yg kecik pun takut nak pegang inikan pula ular besar mcm tu

    ReplyDelete
  15. so berani u gurl...takot nyer untie tgk..mmg goli pun ado!

    ReplyDelete
  16. wow hebat. kalau diri sndiri terjerit2 dh rasanya..:)

    ReplyDelete
  17. memang berani.. sy pun penah bergambar ngan ular camnih.. masa tu zaman anak dara lg.. skrg kalau suruh ntah berani ke tidak.. hehe..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang