Nuffnang saya

Followers

Friday, January 13, 2012

Anak saudara berposing

Hanya gambar anak-anak saudara yang berposing dengan gembira di hari pernikahan adik bongsu akak. Ini semua adalah kenangan yang terindah untuk mereka suatu hari nanti sebagaimana akak rasa suatu masa dulu tapi tak ada gambar untuk dirujuk kembali. Semasa berjumpa dengan sepupu akak yang juga kawan baik masa kecil-kecil dahulu terasa betapa indahnya waktu itu bergaduh-berbaik balik bergaduh balik... rindu sangat dengan saat kecil-kecil dahulu.
Anak saudara perempuan yang ada Adriana yang baru darjah 4 tapi badan boleh tahan, Marcela yang darjah 2 tapi sibuk nak berdiet dan Atikah seperti biasa sentiasa mengendeng.. Yang baju hijau adalah anak saudara yang paling sulung dah tingkatan 2, Mikhail(pakai spek) yang darjah 6 tahun ini, Danish yang darjah 5 dan adiknya Haris darjah 2. Tambahan seorang lagi anak saudara iaitu Adif yang memang sangat manja dengan mak Sunya(adik bongsu akaklertu) sebab sebelum berkahwin adik akaktu tinggal dengan mereka di Ipoh. Suka gambar ini walaupun anak saudara tak cukup bilangan waktu ini hanya 7 orang berbanding 11 orang. Bergambar sampai habis tertanggal tekattu terpaksa pasang balik nasib senangkan... alahai... Suka gak gambar ini, kawan adik akak si Nabil bergambar dengan 9 dari 11 cucu Zakaria Ansari dengan gembiranya tambahan anak saudara iaitu Airin Sofia(kak Ngah) yang sekarang semakin pemalu dan susah diajak bergambar.. Lastnya gambar anak saudara terakhir Mohammad yang sangat comel, baru terperasan anak akak yang Azaliatu langsung tak masuk campur masa hari kejadian.. alahai sedihnyer...

18 comments:

  1. wahhh..meriahnyeee...;)
    ramainye ank sedara dia..
    ank sedara intan baru sorang..
    klu kire cucu abah intan baru 4org ;)

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru..thanks sudi singgah di nens..

    best kalo dapat berkumpul ramai2 camni..hehe ;)

    ReplyDelete
  3. hamboiiiiiiiiii mak ngah..meriah kot..hehhe

    ReplyDelete
  4. seronoknye ada majlis kawen. sy suke sbb meriah dgn gelagat sanak saudara..

    ReplyDelete
  5. terasa kemeriahannya.. sungguh manis wajah pengantin.. berseri2 wajah anak2 buahnya..

    ReplyDelete
  6. meriahnye! :)
    saya dh folow akak. jmput dtg blog saya jd folower saya blik ye n jgn lpe klik iklan taw.hehe. :)

    ReplyDelete
  7. dkna tak dapat rasa bergaduh dan berbaik dengan sepupu sepapat sebab kami tinggal diperantaun..balik kampung jarang2 jadi bila jumpa tu malu2 kucing lak..hehehee...

    ReplyDelete
  8. wah meriahnya bergambar dengan anak-anak sedara.. semoga menjadi kenangan terindah u adik akak tu..;)

    ReplyDelete
  9. alahh cumeinya budak2tuu
    kemain suke bergambar ngan pengantin yeee
    bilik pengantin cantik
    stail lama nie ..
    dah kembali kan .. ;)

    ReplyDelete
  10. slmt pengantin baru...wah meriahnya majlis dan dpt ambil gambar ramai2.

    ReplyDelete
  11. Suka tgk pelamin, n bilik tido, coz sulaman tekat mmg adat org Perak... Masa saya bertunang pun hiasan katil dgn set sulaman tekat,pilihan mak...anak dia suke je, hehehehe...

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum..
    tq sudi ke blog saya. alahai suke nyer tengok mempelai. sepadan sungguh. pengantin pempuan tu cantikkk

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Salam,
    Teringat anak2 buah yg jauh di Malaysia... mmg meriah bile berkumpul mcm nikan ;)

    ReplyDelete
  15. meriah nye majlis apatah lg dgn ragam ank2 sedara tuh..mmg moment yg bagus utk tatapan dihari tua nnt..

    ReplyDelete
  16. meriah..suke tengok..salam kenal...singgah balas kunjungan..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang