Nuffnang saya

Followers

Thursday, March 14, 2013

Taman Arnab Bukit Tinggi

Jom... jom kita sambung lagi aktiviti jalan-jalan Bukit Tinggi...
Destinasi terakhir kami untuk lawatan ke Bukit Tinggi Pahang...
Jom kita singgah ke Taman Haiwan atau Taman Arnab....
Tempatnya taklah sebesar manapun...
Kalau takder anak kecil tak payahlah singgah sini....
 
Anak akakpun bukanlah pencinta haiwan...
suruh peganag arnabpun tak nak...
Akakpun penakut jugak...
Jadinya bayar RM3 sekepala hanya untuk bergambar...
 
Jomlah tengok gambar yang akak amek haritu..
 Ada burung merak (ye ker??) kat belakang tak boleh tunggu kepaknya kembang...
panas dah cuaca masatu tengokler mata sepet anakkku...
Azalia dah nak lari tengok rusatu....  
Sebab tak nak pegang amek gambarjerler dik Ya..
Atikah langsung hilang entah kemana... 
Akhirnya di sinilah paling lama diaorang main.... seronok gak....
 Yeah.... kami dah nak pulang...
Beli popcorn satujer .. sekali sedap pulak ker lapar....
berebut lima orang dalam kereta....
 

31 comments:

  1. assalam zila..lepas je rusa tu ye..tk dalam kandang

    ReplyDelete
  2. bestnya... lama gak tak p bukit tinggi

    ReplyDelete
  3. Pernah pegi sini... kadang tu sebab kat bukit Tinggi tu mana lagilah nak melawatnya... so dah terlanjur pegi jelahkan zila..

    ReplyDelete
  4. kak, teringin nak p tau...
    neks trip kut...ni kalu dari kl...sebelum masuk pintu pagar berbayar ke colmar tu kan...belah kiri...

    maaf kalu saya salah...

    ReplyDelete
  5. Selalunya gegirl yg penyayang dgn pet2 ni... terbalik plak ngan anak2 dara akak hihihihi

    ReplyDelete
  6. bestnyaa..selalunya benda sikit itulah sedap, mmg akan berebut..kekekeke

    ReplyDelete
  7. Hahahah...anak saya pulak, bergelumang dengan arnab2 tu semua.

    ReplyDelete
  8. ooooo dah ada merak & rusa ek sis...
    dolu2 masa sapphire kecik2 pernah bawa dia ke sana...
    sejam gak ler melayan dia dgn arnab2 tu....
    dia tu animal lover....

    ReplyDelete
  9. Saya pegi sini ank saya yang hambat arnab hihihi

    ReplyDelete
  10. main kat bola2 tu mesti budak2 syok

    ReplyDelete
  11. wah..best gak ye...anak2 keseronokan..

    ReplyDelete
  12. takpe lah..
    tak berani nak pegang.. tengok n bergambar jer pon jadik lah..
    janji anak2 happy~

    ReplyDelete
  13. menarik juga kan..
    * ala cho, sekali sekala cik abe puji..kih2

    * jom join GA, nak

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/03/mini-ga-sempena-2nd-anniversary.html

    ReplyDelete
  14. best jenjalan..maaf lama tak singgah sini..dan mungkin lambat pulak nk singgah lg..maaf ya..ada kekangan y xdapat dielakkan,

    ReplyDelete
  15. anak2 kalau ke bukit tinggi mesti nak pergi taman arnab nie....kan...?

    ReplyDelete
  16. k'zila,msa bwk eechaa pg sna dlu pn dia suka sgt main kt dlm bebola ni :)

    ReplyDelete
  17. kalo kakak anak sy tengok ni..harus diajak pg tempat camni..

    ReplyDelete
  18. Belum pernah dtg ke sini,klu anak NUrul tgk arnab tu mesti dah dikejarnya.

    ReplyDelete
  19. byk jugak ekk tempat menarik disini..bawak budak2 mesti over suka nie

    ReplyDelete
  20. dik ya tamau pegang ye..hehe..... =)arnab comei tau....tapi tak semanja kucing la...

    ReplyDelete
  21. kitorg tk smpi lg taman arnab ni..haitu tksmpt..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang