Nuffnang saya

Followers

Thursday, March 28, 2013

Terimakasih Teman

Akak dah tak sabar nak buat entryni..
Tinggalkan dulu kisah xtvt kami masa akak cuti...
Alkisahnya lepas tamat acara sukan Dik Ya kami singgah
rumah adik ipar akak di Presint 9...
Masa makantu dapat panggilan telefon dari jiran
katanya ada parcel dari pos laju boleh tak dia ambil..
Jiran akak memang baik-baik belaka dan prihatin...
Suami kata ada parcel untuk akak...
Terfikir gak siapalah yang hantarkan...
Akak balik dari Putrajayapun dah malam,
esoknya barulah dia bagi...
Jeng.. jeng... rupanya akak dapat parcel dari kawan blog...
Hasil kemenangan akak dalam giveaway blog http://lizayati.blogspot.com/
Terimakasih LIZA, sebab akak memang suka tupperware..
"I LIKE BLUE"....
Frametu enterpremjer yerk...
yang tu Liza tak kasi akak...   
Kak Zila....
Terima kasih sudi join contest Liza dan
sentiasa sokong blog Liza. Moga ukhawah
kita berkekalan. Dekat je rumah kita sebenarnyakan? =)

LOVE tu yang pentingnyer...

Akakpun nak ucapkan terima kasih kepada Liza 
kerana jadi kawan blog akak...

12 comments:

  1. bestnya akak...saya pun suka tupperware...jeles jeles jeles...

    ReplyDelete
  2. Finally........lama giler cari masa nk pos. sori yer. Sama-sama kak. :) thanks for this entry, terharu mak ngah.

    ReplyDelete
  3. Bestnya dpt tupperware tu ☺☺

    ReplyDelete
  4. alhamdullillah rezki..cantik tupperware tu..kak zu pun suka biru..

    ReplyDelete
  5. Bestnya dapat hadiah t/ware.....

    ReplyDelete
  6. tahniah kak..... comel tupperware tu....

    ReplyDelete
  7. tupperware freee... syoknya. ley simpan milo. hehe.

    ReplyDelete
  8. Rezeki jangan ditolak....hasil keje keras hehe

    ReplyDelete
  9. tahniah kak.. alhamdulillah rezeki tue..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang