Nuffnang saya

Followers

Friday, March 29, 2013

Menara Tinjau Taman Wetland Putrajaya

Sambungan episod selepas acara sukan...
Kami singgah sini Menara Tinjau untuk bergambar...
Maalumler ada tiga bersepupu .....
Naufal adalah anak sedara akak yang duduk di Putrajaya...
Dia datang tengok dik Ya bersukan....
Jadi baliktu ambil kesempatan singgah di sini....
 
Jom layan gambar kanak-kanak riang...
Di belakangtulah menara tinjau... lenguh gak kaki....
Yeah.... kami kanak-kanak riang....
Kalau suruh bergambar  macam-macam aksi...
Tiga bersepupu nak naik menara tinjau..
Nampak... macam-macam ada...
AMARAN : Ingat sebelum kena....
Dik Ya di atas menara tinjau... soriler tak nampak pemandangannyer...
Naufal yang katanya pertama kali naik sini... 
Atikah yan nampak sangat muslimah harini....
Apasal Azaliatu... punyalah menganga.... 
Comot met mot anak ibu... 
Cantik pokok kat belakangtukan...

20 comments:

  1. Salam Jumaat....
    Semoga sentiasa sihat dan ceria selalu...
    Suka tengok kanak2 riang tu....Macam2 gaya dia orang posing ....happi betul....

    ReplyDelete
  2. salam dipg jumaat yg indah.
    Tq sudi share.
    Lawatan pg tirana aduka.

    ReplyDelete
  3. Uish....ni klu sy le yg nek, mau gayat ni kak....

    ReplyDelete
  4. cantik semua gambar. seronok je tgk diorg happy kan kak

    ReplyDelete
  5. he3... dah lama remy dok kat sepang...tapi tak pernah naik menara tu lagi...hu3..... nak try lah....

    ReplyDelete
  6. mesti uadra dia sgt segar kan.. best2...
    bergambar smbil beriadah :)

    ReplyDelete
  7. Tak penah naik pun... Dh lama xp putrajaya

    ReplyDelete
  8. saya tak pernah masuk sini kak! lalu je simpang dia... best tak? hehehe... menghijau. bagusnya putrajaya ni sebab dia banyak taman. hehe. hijau je..

    ReplyDelete
  9. assalam..
    cantik sume pic tu..
    akk pun dah 3 kali panjat menara tu..huhu

    ReplyDelete
  10. semua pic tu cantik2...dah berapa kali pergi tapi malas nak panjat2 nie he heee....

    ReplyDelete
  11. walaupun selalu buat projek putrajaya, akak belum lagi ke wetland ni ... huhuhu

    ReplyDelete
  12. baru skali jer gi sini, termengah2 juga la naik ke menara tinjau tu hihihi

    ReplyDelete
  13. Tak pernah lagi pegi sini CZ...untuk exercise best jugakkan ...

    ReplyDelete
  14. belum pernah smpi sini lagi kak, bagusnya aktiviti ni kira mengeluarkan peluh jugak kan ;)

    ReplyDelete
  15. putrajaya tempat best2 tapi kitaorang tak abes explore lagi..

    bestnye naik atas tu.......ni nak gi gaks ni..

    ReplyDelete
  16. tk pernah naik lagi... nnti nk naik gak le... :)

    ReplyDelete
  17. tmpat ni mmg cantikkn k'zila..prnah bwk anak2 ke sini dlu :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang