Nuffnang saya

Followers

Wednesday, March 20, 2013

Terima Kasih Groupon

Nasib akak tak terlepas bendani....
Alkisahnya hari isnin bersamaan 18 Mac baru akak terperasan bendani....
^
^
^
^
^
Bookings must be made between Mar 1, 2013 – Mar 15, 2013.
Biar betul!!!!!!
 Kelam kabut akak tau camnerler  boleh tak perasanni...
Terus email pada Groupon tanya boleh tak akak buat booking lagi..
Esoknya dia balas suruh akak email pada reservation hoteltu dan cc pada dia..
Akhirnya berjaya..  kot idak hilang duit akak tau ...
 
Inilah akibatnya kalau tak tengok betul-betul....
Akak dah pun booking ...
moga dipermudahkan segalanya....

25 comments:

  1. kemana pulak kali ni.. tiara beach resort ker....

    ReplyDelete
  2. Bestnya. Cuti ke mana plak ni kak.

    ReplyDelete
  3. memang betul2 dpt murah ya guna Groupon ni? saya teringin nak cuba, tapi rasa skeptikal...macam ni nak try betul2 la..hihih

    ReplyDelete
  4. cuti2 ke mane ni kak? saya x pernah lg beli holiday deal kt groupon

    ReplyDelete
  5. nasib baik boleh.. kalau tak sayang duit kita.. kan kan..

    ReplyDelete
  6. seb baik kak...kalo telepas dah sia2 jadinye kan kak...tu le kak, biase kalo melalui deal gini mesti ade expiry date die...kene tgk betul2...

    kemane tu kak...bile heehehehe...best2...

    ReplyDelete
  7. terpasan gak tp date dh terlepas..so melepas le booking otel..selamat la duit..ahahha

    ReplyDelete
  8. nasib baik boleh lagi...selamat bercuti.....

    ReplyDelete
  9. sib bek dapat pegi kak ye, wahh syiok ni, nnti update tau ;)

    ReplyDelete
  10. Sonoknye nak p jln2 lagi
    Nak ikutttt ! :)

    ReplyDelete
  11. Wah... hotel mana pulak kali ni CZ...

    ReplyDelete
  12. kat mana ni? bestnya jenjalan ni..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang