Nuffnang saya

Followers

Monday, March 11, 2013

Isnin yang ceria

Selamat Pagi semua..
maafkan akak kerana sunyi tanpa berita... ha... ha...
Sebenarnya hari jumaat lepas akak dapat MC...
kena berehat kata doktor...

Hari Sabtu sebab rasa dah sihat ajak suami akak ke Bukit Tinggi..
Bukit Tinggi Pahang jer.. bukan Klang.... bukan juga di Indonesia...
Jom tengok gambar pembukaan jalan-jalan Bukit Tinggi kami...
Pergi sekejapjerpun lebih kurang 3-4 jam.. tak bermalam di sanapun.
Pertama kali mak mertua ambil angin bersama kami..
 
Akak akan meronda blog kawan-kawan secepat mungkin... Insyaallah... 

35 comments:

  1. Bestnya dapat jalan2 dengan mentua di hjg mggu... Semoga sihat terus ye...

    ReplyDelete
  2. mesi banyak lg gambar² menarikkan...

    ReplyDelete
  3. Dah lama teringin nk jejak kaki kat sini. Tapi tak sampai2 lagi. Hukhuk

    ReplyDelete
  4. Seronok la jugak ke bukit tinggi tu..Nanti letak gambar banyak2 lagi ye dr.

    ReplyDelete
  5. akak sekeluarga tak penah lg smpai sini~kesian ...

    ReplyDelete
  6. seronoknya jenjalan ngan family...salam kenal..ila follow sini =)

    ReplyDelete
  7. seronok jugak sekali sekala berjalan2 camni cho.. release sket tension. kang kalo duk di rumah macam2 benda nak buat. better spend quality time dgn brjalan2 camni

    ReplyDelete
  8. jalan di cantik x nk smpai ke puncak sana kak?

    sini bergambar mmg lawa nih..hehe

    ReplyDelete
  9. uishhh lama tul i tak jejak kaki ke sana...
    sejuk tak sis...
    suka pemandangan kat situ...
    cantik...

    ReplyDelete
  10. saya pun dah jejak kaki ke sini...juga tak bermalam...kalau bergambar di sini cantik tau

    ReplyDelete
  11. bestnyaaa.. cantik betul suasana kat sana.. ena tak sampai lg... huuuuuu

    ReplyDelete
  12. waaa.. lama tak datang sini. memang sesuai uuntuk berehat dan bersantai2.... Last Izan pergi pregnant 8 bulan anak sulung 8 tahun lepas uhuhuhuh

    ReplyDelete
  13. Bestnyer ke Bukit Tinggi :)

    Tempat hanimun MJ dengan asben 3 tahun lepas :D

    ReplyDelete
  14. waa best...pi sini dapat tenangkan fikiran...hari ni mesti dah sihatkan...

    ReplyDelete
  15. saya pernah ke sini sekali..

    pergi tak kat taman jepun nya tu...boleh pakai kimono...;)

    ReplyDelete
  16. Salam Chozila...bestnya g CH..tambah2 skrg cuaca panas terik!Kat sana nyaman jer kan...pernah sekali jer g CH,cam tingin nk g lagik :)

    ReplyDelete
  17. tak penah sampai bukit tinggi..huhu.. yang name colmar tu kat sini la kan?

    ReplyDelete
  18. Pernah smpai sini sekali jerk...

    ReplyDelete
  19. Best nya! sy tak sampai lagi ke Bukit Tinggi Pahang ni..
    InsyaAllah suatu hari nti..:)

    ReplyDelete
  20. sy x penah dtg sini.....
    org kata seronok bergambar kat sini...

    ReplyDelete
  21. Tak pernah ke sini lagi..camtiknye tempat ni...

    ReplyDelete
  22. mmg rajin la akak ni. Lepas je MC terus ajak gi jalan2. Panas tak kat bukit tinggi tu kak? Skrg ni musim panas kan?

    ReplyDelete
  23. teringin gak nak gi bukit tinggi..
    sejuk tak suhu kat sana kak?

    ReplyDelete
  24. lama dah tak datang sini....
    tapi adik ipar ada kerja kat sini...

    ReplyDelete
  25. cantik tempat nye..bile sy nk pg jugak...

    ReplyDelete
  26. Bestnyaa.. saya tk sampai lagi ke sana.. :)

    ReplyDelete
  27. Walau 3-4 jam tapi kalau dua anak dara dan MIL gembira itu dah terbaik Zila..

    ReplyDelete
  28. ooo..akak tak bermalm,ingt bermalam di sana :)

    ReplyDelete
  29. best la jenjalan cuci mata...rehatkan minda ye x...:-)

    ReplyDelete
  30. sesekali mkn angin kat bukit tinggi...boleh tahan cantiknya....

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang