Nuffnang saya

Followers

Thursday, March 7, 2013

Johan ~ Raja Lawak

Lawak petangni.. ambil dari facebook...
Kelakar... pengaruh hiburan memang tahap yang tertinggi..
Risau gak dengan anak-anak yang kenal artis dari perdana menteri...
Bukan tak pandaikan, yang lain semua betul... 

39 comments:

  1. adehhhh...lawak di petang hari...ahahahahha

    ReplyDelete
  2. hahaha.. tumpang gelak jugak ptg2 nih kak.. mmg lawak.. :)

    ReplyDelete
  3. hahah.. ni baru dikatakan lawak...

    ReplyDelete
  4. hehe penah jumpa ni..mcm2 bebudak zaman sekarang..lucu pun ada :)

    ReplyDelete
  5. Haha..kalo johan.tgk pon..die gelak guling2 ni..haha

    ReplyDelete
  6. Hahahahah tergelak lieya kak...

    Betul ckp akak ni semua pengaruh tv la ni kak...jgn dlm peksa jawab gini sudahhhh...sakit jantung cikgu tgk nanti hahaha

    ReplyDelete
  7. Mcm manalah cikgunya....heheheh

    ReplyDelete
  8. Mcm manalah cikgunya....heheheh

    ReplyDelete
  9. betul ler tu....johan raja lawak....he3

    ReplyDelete
  10. hehehe kuat betul pengaruh johan..hehe lucu plak...

    ReplyDelete
  11. penangan siaran dkt astro la nie hehehehe

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum..Adusssss ni baru betul2 lawak

    ReplyDelete
  13. adoyaiiiiii... pengaruh TV dalam sistem pendidikan. Sungguh jujur anak2 menjawab soalan kikikiki

    ReplyDelete
  14. pengaruh tv betul ye.... kot dia peminat johan pe...

    ReplyDelete
  15. haha...johan kira juara la kan..
    budaks zaman skang,terlalu pandai namanye tu kak..hehe

    ReplyDelete
  16. pengaruh tv kuat ni.. itu plak yang diingatnye hehe.. lawak2

    ReplyDelete
  17. budak2 cpt trpengaruh.......huhuhu....

    ReplyDelete
  18. hahaha sabo jer la ciku yg marking tu sahih gelak guling2

    ReplyDelete
  19. tu lah kak kan.. pengaruh tv semua ni ha..

    ReplyDelete
  20. ini semua poyo!!! :p hahaha mmg pengaruh tv la ni... kita sendiri pun kadang2 terikut gak...

    ReplyDelete
  21. adehh.femes sungguh ..

    * cepat kak beli pemanggang ajaib.sekrg dah ada versi baru :)

    ReplyDelete
  22. hahaha..kelakarnya anak akak, mmg peminat fanatik johan ke? hehehe

    ReplyDelete
  23. heheee.... perkataan seerti yang lain semuanyer betul. Johan = Raja Lawak ... perkataan yang sememangnya macam dah sebati dan biasa di dengar, menyebabkan anak-anak pun terikut-ikut...hehheee

    ReplyDelete
  24. memang kelakar tp emmm susah nk cakap he heee
    kalu ank murid bg jawapan gini angin jg cikgu2 nanti

    ReplyDelete
  25. ha ha ha besarnyer pengaruh johan ye

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang