Nuffnang saya

Followers

Tuesday, March 12, 2013

Colmar Tropicale Bukit Tinggi ~ Part 2

Gambar memang sangat banyak, sebab tujuan ke situpun hanya untuk bergambar..
Anak akak tak tahukan tujuan kena bangun pagi haritu..
Masa dalam kereta dok tertanya-tanyalah dua orang budakni...
Lepastu tengok macam jalan nak pergi rumah moyang diaorang...
Azalia kata "ala gi rumah Nyangjerker!!"..
Rumah Moyang Atikah ngan Azalia di Gombakkan...
 
Lepasjer dari Gombak diaorang dah tersenyum tapi masih tak tahu destinasi...
Diaorang kata selalu bawak nenek mesti rumah orang kahwin atau rumah saudara....
Sekali tiba di sini, diaorang tanya "buat apa ke sini ibu"
Kita datang sini untuk bergambar ok.... Korang mesti layan ibu...
Cantikkan kat sini, boleh verangan cam kat oberseee...
Gambar Azalia  duduk di perigi ajaib atau perigi hajat...
Banyak gak duit syiling kat dalamtu, kononnya akan didermakan pada badan kebajikan..... 
Yang bertingkaptu bilik hotel rasanya...
Muka Azalia masam sebab tak dapat main 'sand art' 
Masih masam lagi sebelum pujuk belikan poskad... 
Kami dah nak keluar dari Colmar Tropicale...
Singgah sekejap jumpa ngan angsa gemuk....
Atikah yang penakut nak turun bergambar dengan angsa.... 
Selamat Tinggal Colmar Tropicale.... 
Yang belakangtu adalah tempat letak kereta...
 
Akak cuma mengharapkan Colmar Tropicale ini lebih mesra kepada yang berkerusi roda  Lihat pada gambar terakhir akak di atas, suami akak terpaksa menolak kerusi roda menggunakan laluan yang berlekok-lekok itu. Lepasni kalau dah pergi Bukit Tinggi kenalah pergi ke Taman Jepunnya pulak... Next entryler yerk...


20 comments:

  1. dah dua kali pi tapi remy tak pernah masuk....he3...takde rezeki lagi kut nak masuk....

    ReplyDelete
  2. bestnyer teringin nak pi bukit tinggi ni...

    ReplyDelete
  3. Bestnya. Tak pernah gi sini lagi.

    ReplyDelete
  4. macam tak ramai orang je kak...tapi kalau nak tangkap gambar syok la

    ReplyDelete
  5. memang feeling obersea kaannnn...
    memang cantik pemandangannya tu...

    ReplyDelete
  6. Pergi Taman Jepun pun sama. Kena duduk minum2, lepak2 dan menikmati pemandangan hijau semaksimum masa yang mungkin.

    ReplyDelete
  7. geraaaammmm ena tengok permandangan kat sana.. ish ish ish! cantik! huuu

    gambar akk xde ke?? hehehe

    ReplyDelete
  8. salam kak..penah pegi sekali je tempat mmg cantik,saya hari tu siap pakai kimono lg kat tempat jepun tu..hehe

    ReplyDelete
  9. canteknye.. nanti nak ajak hubby zura ke sini jugak lah..:)

    ReplyDelete
  10. pernah pegi colmar ni sekali jer dulu.... heheh

    ReplyDelete
  11. Memang cantik tempat dia...tapi bagi OKje tak de apalah sangat....kalau tak dapat pegi pun rasa tak kempunan kan CZ hehe

    ReplyDelete
  12. best ke sis dkt sini, tingin nak pegi tp member ckp makanan dkt resort sini mahal dan xsedap? betul ke?

    ReplyDelete
  13. cantik tempatnye..mcm kat oversea kan//

    ReplyDelete
  14. tgk gambor2 ni semua jd trkenang2..tak byk yg berubah rupanya :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang