Nuffnang saya

Followers

Monday, May 6, 2013

Tiru gaya ~ menjadi tak???

Sambung lagi jalan-jalan di Empire Subang..
Hari dik Ya yang sangat suka bergambar...
Tanpa disuruh dik Ya terus posing gaya simakwe Geronimo Stilton..
Entah karekter apapun akak tak perasan ...
tiba-tibajer menyuruh akak ambil gambar dia...
Serupa tak gaya saya... 
Mencuba lagi....
Ha.. ha.. yang ni kelakar... tapi dah pulak tak berapa jelas...
Atikah baru mencuba baca bukuni... tapi belum habis lagi...
Anak saudara akak beli bukuni entah berapa set...
Tengok tulisan dia dalam bahasa Inggeris akak rasa kagum...
Itulah kelebihan orang yang suka membacakan... 

19 comments:

  1. bagus, Atikah suka membaca buku berbahasa inggeris

    ReplyDelete
  2. membaca boleh menambah ilmu,,

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. mesti atikah bijak berBI nnt. teringin juga nak belikan anak2 buku English, tapi x sempat2 lagi. huhu

    ReplyDelete
  5. Rajinnya anak akak berjalan2 soping mall pakai baju kurung :)

    ReplyDelete
  6. Nad.. takder maknanya pakai baju kurngtu sebab baru balik orang kawin.. tapi nak gi orang kawentupun kalau suruh pakai skirt ngan baju kurungpun punyalah susah...

    ReplyDelete
  7. Comelnyaa.. pandai bergaya.. Bagus tuh dah pandai membaca dalam BI

    ReplyDelete
  8. dah jadi model rupanya.... rajin dieorg membaca....kita kena galakkan akak.....

    ReplyDelete
  9. Hehehe...samalah. Pandai anak dara akak ni posing.

    ReplyDelete
  10. ewahh ewahhh...
    pandai sungguh posing... =p

    ReplyDelete
  11. amboi bukan main lagi dia berposing....:-)

    ReplyDelete
  12. amboi bukan main lagi dia berposing....:-)

    ReplyDelete
  13. saya pon suka bawak anak2 buah ke kedai buku. kalau nk beli apa2, saya akan beli buku. saya bukan suka membaca sgt pon tapi saya rasa tu je hadiah paling bagus bagi pada budak2. hehehe..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang