Nuffnang saya

Followers

Saturday, May 4, 2013

Selamat Memangkah Undi

Yeah! yeah! esok hari raya... esok raya.....
P.I.L.I.H.A.N R.A.Y.A.
Pilihlah calon yang berkenan di hati..
Jangan sia-siakan peluang yang diberi...
Peluang datang 4 - 5 tahun sekalijer...
Akak mengundi di Sek. Men. Keb. Gombak Setia

Teringat kat dik Ya yang sibuk tanya baju kurung baru...
Katanya "kan dah nak raya"..
Ha.. ha.. haritu pergi Giant dia suruh beli kasut raya..
Akak cakap takkan nak beli kasut raya kat Giantjer kot...
Dik Ya.. Dik Ya memang kelakar....
Calon Parti botol susu....
Undilah saya....
 
 

14 comments:

  1. Calon terbaik ni.. Geng dengan Nazif la nampaknya. Papa dia pun cadangkan Nazif masuk dengan label botol susu. Haha.

    Semoga semua yang mengundi buat keputusan yang terbaik dan semoga hasilnya juga yang terbaik utk masa depan negara.

    ReplyDelete
  2. comel calon ni..aunty pangkah calon ni la..slmt mengundi

    ReplyDelete
  3. Betul kata adik tu kan sekarang sibuk org kata pilihanraya - RAYA itulah macam dah nak raya...

    Adik Ya bukah Hari Rayalah sayang tapi pilihanraya hihi...

    ReplyDelete
  4. selamat mengundi ye kak.. even umo ena dah 21 tahun, tapi bukan tahun ni ena layak mengundi.. huuuuu rse tak sabar nak mengundi pd tahun berikutnya.....

    ReplyDelete
  5. Comeinya :-) yeyeye jom mengundiC

    ReplyDelete
  6. calon botol susu pandai lak posing ala model gitu ... selamat mengundi

    ReplyDelete
  7. Calon yg comel....

    Selamat mengundi....

    ReplyDelete
  8. Selamat mengundi kak, MJ pun dah selesai undi :)

    p/s : Calon baru comel :)

    ReplyDelete
  9. Kalau kita budak CZ, harus konfius jugakkan....hehe

    ReplyDelete
  10. calon comel

    kompem senang menang. hihi

    ReplyDelete
  11. balik mengundi terkejut tgk ada calon bebas... gambar parti dia "kerusi"...senyum aje remy waktu nak pangkah tu....

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang