Nuffnang saya

Followers

Monday, May 13, 2013

Besar dah anak ibu

Salam hari isnin untuk sahabat tersayang....
Isnin yang membahagiakan, bagi semangat pada diri sendiri...
Kalau sabtu dan ahadtu rasa sangat cepat berlalukan...
 
Cerita pasal Azalia yang sekarangni dah semakin besar..
Rasa macam sekejapjer masa berlalu...
Kalau dulu comeljer kalau main mainan ...
Sekarangni masih comel tapi dah tak secomel dulu..
Kalau masa dia kecil dulu semua mainan yang dia naik kita nak ambil gambarkan...
Sekarangni dia pulak paksa kita... "ibu adik nak amek gambar ngan pak bear-beartu".
Comel tak Kak Ton? opps dik Ya... 
Macam betoijer yang sebelahtu kawan dia...
 
Selamat bekerja untuk semua... 

27 comments:

  1. kan kak.pejam celik,x sdr ank kita smakin besar dan bijak.rasanya mcm br semalam je bsalin

    anak2 dara akak pun dr chumel dah nk jd makin cntik :)

    ReplyDelete
  2. dah besar ni dah pandai nak berposing bagai ya kak? :-) dik ya comellah kak..

    ReplyDelete
  3. Waaa dikya amik gmbr ngan paddington bear la! :)

    ReplyDelete
  4. tetap comel ;)

    anak anak kita, akan tetap comel di mata kita, walaupun mereka dah besar panjang nanti :)

    ReplyDelete
  5. Hishhh...tiba2 rindu kat dak anak pompuan kita kat Perlis.

    Anak2 ni terasa cepat je besarnya, masa kecik2 rasa macam nak suruh cepat2 besar.

    ReplyDelete
  6. camne pun depa tetap comel di mata kita walaupun dah beranak pinak nanti kak cho.. : )

    ReplyDelete
  7. sama besar .. elok pulak muat dok dalam tu..

    ReplyDelete
  8. comeiii dik yaaaaa...sweet jeee..;D

    ReplyDelete
  9. same besar dgn pak bebe la Azalea..

    ReplyDelete
  10. hehehe...comei nya dan dah besar yerr..suka bergambar rupanya heee..cam auntie JM jgk laewww

    ReplyDelete
  11. Salam isnin kak.

    Kejap jer dah besar kan.

    ReplyDelete
  12. Kalau kira besar mana pun anak kita zila tapi kita tetap merasakan dia masih memerlukan pemantuan kita..

    ReplyDelete
  13. makin besar makin bijak...comel...=)

    ReplyDelete
  14. x sedar yer kita, masa berlalu cepat betul !

    ReplyDelete
  15. kejap dah besar...
    tak lama lagi asyik dok melawa saja..

    ReplyDelete
  16. dik ya dh makin beso n matang tp ttp comei, setuju ngn komen dr doc daddy Ziyyad, anak2 kite akan ttp comei di mata kite walau cmne pun dia

    ReplyDelete
  17. Dah besarrr dah yer kak... Dah boleh dah ada adik yer kak...hihihihihi

    ReplyDelete
  18. Hahaha lebih comey dik ya dari cik ton :D

    ReplyDelete
  19. Hehe...... Mesti dah kurang nangisnya

    ReplyDelete
  20. comel nya

    sayu hati tgk budak2 kecil ni

    bilalah nak kawen ni. hihi

    ReplyDelete
  21. dah besar dah....... lepas nie dah boleh tolong ibu kat dapur dah..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang