Nuffnang saya

Followers

Monday, May 20, 2013

Rindu Kamu Berdua

Rindu sama kamu..... 
Ibu rindu kamu berdua...
Tak sabar nak balik jumpa anak ibu....
Tak sabar rasanya nak balik...
Akak masih berada di Ho Chin Minh City....
Malam ini baru balik ke Malaysia....
 Malaysia tetap hebat.....
Tiada yang mampu menandinginya...
Kawan -kawan semua...
Tak sabar nak berkongsi kenangan selama berada di sini....

25 comments:

  1. ala siannya ibu rindu kt anak2 ye. biasalah kan, naluri seorang ibu :)

    ReplyDelete
  2. bila tinggalkan anak2...
    memang terasa tak sabar nak balik kan....

    ReplyDelete
  3. Bila akak balik?

    Itu lah..mereka lah penyenjuk hati Ibu kan..mana leh tinggal lelama..mesti rindu :-)

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak baca citer jalan2 akak ni...

    ReplyDelete
  5. Kami tak sabar nak dengar cerita akak ni...

    ReplyDelete
  6. selamat kembali ye kak....jangan lupa ole2 he heee....

    ReplyDelete
  7. takpe..pasni bawak dorang pulak ye.. =)

    ReplyDelete
  8. tak sabar juga nak tgk photo2 dari sana . semoga selamat pulang ke Malaysia ...

    ReplyDelete
  9. akak sopping ea.. menanti next entry!!

    ReplyDelete
  10. Kan kakak dah kata mesti rinduuuu hihi... tak tahan kan:)

    Beli FM banyak-banyak jgn lupa..

    ReplyDelete
  11. Klu ibu rindu...anak2 lg la rindu giler kan..kan..

    ReplyDelete
  12. yay
    update cecepat eh.x sbr tgu ni..
    sy x smpi lg sana.

    ReplyDelete
  13. Bestnye kak...nanti balik cepat2 update tau kak...x sabar nak bace....

    Hepi soping kak

    ReplyDelete
  14. xsabar nk baca n3 catatan prjlnan cho kt sana.

    ReplyDelete
  15. msti syok shopping kt snakan,kak?:))

    semoga selamat kembali ke tanah air :)

    ReplyDelete
  16. Anak2 mmg paliiiing dirindui kalau kemana2x..huu..

    ReplyDelete
  17. bestnyer akak gi ho chi minh...nk ikut jgk...

    sian kakak dgn adik kna tggal yek...

    ReplyDelete
  18. Best nyer jalan2 ... Tapi tulah, mesti rindu kan ...

    ReplyDelete
  19. Yup..

    Malaysia tanah air kita kan kak..
    Baik, buruk nya Malaysia..
    Kita tetap sayangkan Malaysia..:)

    ReplyDelete
  20. wah zila..live dari sana ya..
    boleh share cerita nanti

    ReplyDelete
  21. kak, skrg nih kontroversi psl ho chi minn vs AA...

    sapa lah yg tak rindu kan kt buah hati pengarang jantung tu

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang