Nuffnang saya

Followers

Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Cikgu

Harini ada dua ucapan selamat akak nak tujukan...
Satu semestinya akak dah ucapkan selamat hari lahir untuk suami akak...
Dan satu lagi adalah ucap selamat untuk guru dan bekas guru.....
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
S.E.L.A.M.A.T  H.A.R.I  G.U.R.U
Terima Kasih cikgu... guruker cikgukan....
Yang penting pada pemahaman akak siapa juga yang
memberikan tunjuk ajar adalah guru atau cikgu yang harus kita hormati...
Oleh kerana akakni banyak sekolah maka banyaklah gurunya...
Terima kasih kepada semua...
GAMBAR:::: GOOGLE
Untuk bapak tersayang, selamat hari guru juga walaupun dah pencen...
Bapak adalah guru yang TERHEBAT dimata akak...
Susah nak senyum sebabtu sentiasa jadi guru disiplin....
Katanya anak muridnya yang nakal dulu lebih menghormati
dia berbanding budak-budak yang baik...
Mungkin budak nakal lebih komunakasinya dengan guru disiplin...
GAMBAR ::::: FACEBOOK GENIUS AULAD

Tema Hari Guru 2013
 
Lagu kegemaran Atikah dan Azalia
Terima Kasih Cikgu dari Najwa Latiff feat Upin Ipin....
Lagunya memang sedap....  

Jom kita nyanyi sama-sama.....

15 comments:

  1. Yeahhg. Selamat hari guruuuu

    ReplyDelete
  2. zura pon suka lagu upinipin tuh.. apatah lagi anis n delisha.. semangat berdiri depan tv dengar lagu..:)

    ReplyDelete
  3. happy teacher's day!
    teringat segala kenangan masa kat sekolah dan U :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari guru buat semua insan yg bergelar guru...

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday buat suami akak...
    Moga dirahmati Allah selalu..

    Dan selamat hari guru buat semua guru :)

    ReplyDelete
  6. Epy teachers day to all teachers semua..JM pun cita2 nk jadi cikgu dulu tapi cita tak kesampaian :-)

    ReplyDelete
  7. selamat hari guru utk abah akak, epy bday utk suami akak... tp naper gambar bday boy takde kak

    ReplyDelete
  8. Bila tibanya hari guru...pasti teringat memori zaman sekolah dulu....

    ReplyDelete
  9. selamat hari guru bt ayah akk..cikgu akan bawak nama sampai mati kan..untung jd cikgu..

    ReplyDelete
  10. selamat hari guru jugak..seronokn ye jd ank cikgu

    ReplyDelete
  11. selamat hari guru buat semua........

    ReplyDelete
  12. selamat hari guru untuk cikgu Z & ustazah sipak..
    sampai sekarang , saya masih takut kat cikgu z. Teringat lagi kegarangan dia, masa zaman saya sekolah dulu..huhu

    ReplyDelete
  13. selamat hari guru

    buat ayah akak juga..
    walapun da pencen,jasanya besar membangunkan anak bangsa kan..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang