Nuffnang saya

Followers

Friday, May 17, 2013

Akak akan bercuti

Akak akan bercuti maka blogni pun akan bercuti juga.....
Akak akan merindui kawan-kawan semua....
Harap semuanya berjalan lancar....
Bawa aku pergi pacu laju-laju kita lari dari realiti
Ha... ha...  Dik Ya dan Atikah merayu nak ikut...
Sori budak berdua yang comel kasi chance ibu kali ini....

24 comments:

  1. NAIK KETEBANG TU..JAUH LA YE
    SELAMAT BERCUTI ;)

    ReplyDelete
  2. Selamat bercuti kak!
    Moga selamat dan dipermudahkan...
    Saya ada pantun 2 kerat ni kak..
    1,2 dan 3
    Ole ole jgn lupa

    :)

    ReplyDelete
  3. Macam kenal je aircraft tu? hehe
    selamat bercuti ye =)

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti kak.. nak fm.. :) :P ahahaha

    ReplyDelete
  5. akak pergi dengan siapa jer??
    sonoknye~

    selamat bercuti kak~

    ReplyDelete
  6. wahhh
    cuti2 ke mn kak?

    enjoy yr holiday yer..

    ReplyDelete
  7. Waa seronoknya. Selamat bercuti ye, semoga perjalanan diberkati dan dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
  8. bestnya akan nak g bercuti..jgn lelama tau..balik terus update citer :-)

    ReplyDelete
  9. Nak ikut ☺☺. Kesian anak² kena tinggal yer.

    Selamat bercuti & happy shopping kak. FM untuk ku jgn lupa yer kak...hahaha...Smoga perjalanan dipermudahkan olehNYA.

    ReplyDelete
  10. Jalan-jalan cuti-cutian memang BEST!
    Moga selamat perjalanan pergi & balik yaa sis!

    ReplyDelete
  11. ooo..dah nak pergi vietnam yer,selamat bercuti yer.

    ReplyDelete
  12. Selamat bercuti...nk p shopping ke??????

    ReplyDelete
  13. happy holiday kak zilaaaa..sama la kite..hehehe

    ReplyDelete
  14. Waah bestnyaa.. nak kemana tuh..

    Selamat bercuti..pergi dan kembali dengan selamat..

    ReplyDelete
  15. syoknya bercuti...tp camne akak tinggalkan si comel berdua tu? dorang tinggal dgn sape? pape pun, take care kak...safe journey

    ReplyDelete
  16. selamat menghappykan diri, zila..
    insyaAllah, anak2 tu kalau dijanjikan ole2..ok je
    giliran saya pula nanti awal cuti sekolah nanti tapi bukan ke vietnam, heee

    ReplyDelete
  17. bestnya cuti2 obersi..nak itot :)

    ReplyDelete
  18. selamat berholiday kak...amik pic byk2 nanti leh cite2 kat kami heheheeheh....

    ReplyDelete
  19. Happy holiday zila, Jgn lupa ole2 nya utk kami :D

    ReplyDelete
  20. Kak Azie pun tak pernah lagi pegi Vietnam. Cari FM banyak banyak boleh? hehee


    Selamat pergi dan kembali. Take care ya.

    ReplyDelete
  21. Selamat pergi & kembali...happy holiday...^^

    ReplyDelete
  22. moga akak dpt bercuti ngan tenang & happy :))

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang