Nuffnang saya

Followers

Wednesday, December 12, 2012

Wordless Wednesday ~ 121212(2)

Rambut baru...
sebab dah nak sekolah...
Tak pernah lagi potong rambut sependek ini..
Kerna terpaksa...


14 comments:

  1. anak sulung saya pun rambut pendek je kak. senang nak urus :)

    ReplyDelete
  2. anak no.2 nani si hakimi tu, lagi tak nak potong rambut.. katanya biar je.. nanti nk buka sekolah baru potong.. hmmmm mcm2 anak ni.. demanding tul..

    ReplyDelete
  3. Saya adik beradik masa sekolah memang semua boycut macam nie. Mak kata senang. Hehehehe. Now, mak dengan adik beradik dia plak potong boycut. Katanya rimas rambut panjang. Yg betulnya, bila potong mcm nie, confirm nampak lebih muda. Heheheehehe.

    ReplyDelete
  4. Saya adik beradik masa sekolah memang semua boycut macam nie. Mak kata senang. Hehehehe. Now, mak dengan adik beradik dia plak potong boycut. Katanya rimas rambut panjang. Yg betulnya, bila potong mcm nie, confirm nampak lebih muda. Heheheehehe.

    ReplyDelete
  5. awalnya potong rambut.....hehehehe....mak pak skrg dah sibuk nak uruskan anak2 sekolah kan...

    ReplyDelete
  6. macam saya masa kecik2 dulu. Selalu kena potong rambut boy cut. Sebab mak yg potong sendiri. Dia tak sedih ke kena potong rambut mcm tu?

    ReplyDelete
  7. dah pendek rambutnya..tp masih comey

    ReplyDelete
  8. Saya pon dah pontong pendek mcm ni kak rambut anak dara saya tu.

    ReplyDelete
  9. nak p sekolah rambut kena kemas skit lah kan..hehe

    ReplyDelete
  10. syiok tgk gelagat anak2 ..
    sejuk je mata

    ReplyDelete
  11. wah makin bersemangat le tu nk sekolah yer...

    ReplyDelete
  12. Bukan main bangga lagi bergambar dengan rambut baru

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang