Nuffnang saya

Followers

Thursday, December 27, 2012

Permulaan Atikah Sekolah Kebangsaan

Esok Atikah akan menjejakkan kaki buat kali pertama
di Sekolah Kebangsaan Seksyen Satu Bandar Kinrara.
Esok juga nak bayar yuran sekolah dia..
Harap dipermudahkanlah pekerjaan kami esok..
Sekejap masa berlalu...
Gambar masa Atikah umur 4 tahun di Tadika Permata Riang...
Sekarang anak ibu dah nak masuk darjah satu...
Moga Allah permudahkanlah Atikah dalam
menjalani kehidupan yang mendatang.
 


23 comments:

  1. sekejap je kan..da anak dara si chumel ni..

    gud luck atikah...blaja pepandai k..

    ReplyDelete
  2. start sekolah dah. tahniaah... hehe..

    sekejap je dia akan matang nanti bila sekolah dah bermula.. =)

    ReplyDelete
  3. sekejap je dah sekolah ye.. cepat je masa berlalu kan...

    ReplyDelete
  4. kejap je kan..

    sama umo la dgn Aiman ni.. aiman hari ni transisinya :)

    ReplyDelete
  5. moga dimudahkan segala urusan..
    anak2 dah stat nak buka sekolah ni kan :)

    ReplyDelete
  6. kejap je kan kak anak2 membesar.. gud luck utk atikah.. :)

    ReplyDelete
  7. mesti atikah dh xsabar dh tuh nak masuk sekolah..;)

    ReplyDelete
  8. semoga Atikah berjaya menjadi anak yang solehah dan berjaya dalam pelajaran dan kehidupan
    amin :-)

    ReplyDelete
  9. kejap je dah masuk darjah satu..turn sy lom lagi hee...nengok kawan yang mana anak masuk sekolah..kemain eksited..

    ReplyDelete
  10. selamat menempuh alam persekolahan utk ank akk :)

    sy pun tak sabar tgg ank membesar pastu lalui detik mcmni :D

    ReplyDelete
  11. seronok kan anak dah makin besar...

    ReplyDelete
  12. selamat menempuhi dnia baru atikah..pasti dia akn seronok di sekolah..

    ReplyDelete
  13. blaja rajin3 ye atikah.. mesti smngat ke skolah bru hihi

    ReplyDelete
  14. selamat melangkah kaki ke alam prsekolahan realiti......moga atikah jadi seorg pelajar cemerlang.......

    ReplyDelete
  15. Dah besar anak ibu..belaja rajin2 ye syg =)

    ReplyDelete
  16. mesti dia dah tak sabar nak bersekolah.....
    semoga jadi anak yg berguna nanti..... amin....

    ReplyDelete
  17. comel sgt gmbr atikah masa 4 thn tu. sebaya naufal juga ni. selamat bersekolah ye atikah!

    ReplyDelete
  18. Gud luck atikah...moga cepat dapat sesuaikn diri:) jaga diri n rajin2 belajar ,tau :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang