Nuffnang saya

Followers

Friday, December 7, 2012

Heliza duta Cool Blog

Heliza duta Cool Blog
Budak kecik kat belakangtu
Bakal pengganti si Helizatu...


18 comments:

  1. heliza tu cute tapi si kecik tepi tu lagi cutekan.

    ReplyDelete
  2. Heee... jgn main-main Zila masin mulut ibu besar kelak betul jadi pengganti Heliza - motivator yg bijak juga dia nie.

    ReplyDelete
  3. ahahah!! comeyy!! suka gak pekena cool blog ni kalo terserempak.

    kat Mydin USJ ada satu port ;)

    ReplyDelete
  4. Pernah sekali beli cool blog nie.. sebab anak nak sgt.. kira okey laa rasanya kan.. :)

    Cute jer heliza nie kan.. :)

    ReplyDelete
  5. comelnya duta dan bakal pengganti tu

    ReplyDelete
  6. saya suka cool blog!!!
    agak2 layak lagi ke jadik duta??
    hahahahaha

    ReplyDelete
  7. compom bertambah up profit kalo budak kecik tu yg jadi duta hehehehehe

    ReplyDelete
  8. yg belakang tu bakal jadi tu.. insyaAllah.. hehehe.. comel ja

    ReplyDelete
  9. i loike coolblog...!
    prasan jugak yg heliza dh jadi duta collblog.. comel je dier kan..
    comel jgk model cilik tu.. ;p

    ReplyDelete
  10. heliza tu sangatsangatla cute..
    tak pernah try lagi coolblog ni...

    ReplyDelete
  11. ngeheheh!!azalia tu lg comelll dr heliza,ehehe!!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang