Nuffnang saya

Followers

Saturday, December 22, 2012

Hari Sabtu di Bursa Malaysia

Kisah minggu lepas
Naik LRT dari Sri Petaling ke Plaza Rakyat
Sebab ada training di Bursa Malaysia..
 
Sejak jadi Futures Dealerni kerap pulak ke Bursa Malaysiani..
Akak memang tak suka pandu kereta walau hanya di Puchong 
tambah lagi nak memandu arah KL
Memang LRT jadi pilihan...
Seronok naik dari LRT Sri Petaling sebab trainnya kosong.
Sekarangni kena beli token ini baruler boleh naik LRT.. 
Bangunan Bursa Malaysia dari sisi...
Ini bukti akak datang sini
Education Program For Futures Broker Representative...


10 comments:

  1. Kakak tak pernah naik LRT Malaysia sebab di JB tak ada. Kalau S'pore adalah..

    ReplyDelete
  2. ena kalau naik LRT, paling takut token tu hilang.. yela, macam duit syiling je.. takut x sedar, tercicir.. huuu memang sentiasa dalam genggaman la sepanjang perjalan

    ReplyDelete
  3. pilihan yg bijak kan... naik lrt..

    ReplyDelete
  4. eyza penah naik LRt dah lama dulu...mmg best kalau naik bila org tak ada.. tak payah nak bersesak dan berebut2.

    ReplyDelete
  5. saya pun suka naik lrt kalau berada di kl. tak pening kepala memandu. maklumlah, kat sp...tak jumpa jem teruk.

    ReplyDelete
  6. senangkan kalau ada kenderaan alternatif mcm nie....

    ReplyDelete
  7. Hehehe..sy pn prefer naik lrt...

    ReplyDelete
  8. OKje confirm tak reti pegi KL.... naik lrt ke naik keta mmg tak akan sampai punya!he..he..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang