Nuffnang saya

Followers

Thursday, December 13, 2012

Selamat Berjaya Harimau Malaya

SELAMAT BERJAYA
untuk Skuad Harima Malaya
Malaysia akan menentang Thailand malam ini
di Stadium Supachalasai, Bangkok 
 untuk perlawanan pusingan kedua
separuh akhir Piala AFF Suzuki 2012.
Akak doakan kejayaan mereka untuk
memastikan Malaysia tetap menjadi juara...
Teringat aksi si keciktu tengok perlawanan Malaysia vs Indonesia
masa akak kat kampung haritu..
Riuh rendah dengan jeritan anak saudara yang ramai..
Tengok Mohamadler paling kelakar.. asyik gol sesaja...
bikin saspen... 
Nampak kamera terus beraksi... kaki bergambarni...
Aksi penjaga gol malas bangun.... 

11 comments:

  1. Akak....lieya takut nak tgu mlm ni hihihihih...bedebor2 dibuatnye.....hope sgt malaysia menang kan kak...biarvlaa sejarah dulu berulang lagi....

    ReplyDelete
  2. As salam Kak,

    Penjaga gol tu hensem dah besar nnt mesti jadi rebutan :))

    Harap Malaysia menang! Go Malaya GO!!! :))

    ReplyDelete
  3. tulah tak sabar nk tunggu game mlm ni..
    go go harimau malaya! hehe

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak tunggu malam ni yea
    hope dapat ke final :)

    ReplyDelete
  5. Harap2 harimau tidak kehilangan kuku dan taring. :)

    ReplyDelete
  6. hahahaha.. comel jer!

    moga malaysia menang jugak!!

    ReplyDelete
  7. confirm saya x senang duduk mlm ni. hopefully harimau malaya mampu bangkit dan menaikkan nama Malaysia. aummmmmm!!!

    ReplyDelete
  8. wah..

    seksinyer posing.. syomel!








    gud luck HM!

    ReplyDelete
  9. gudluck Msia :) Que pn suka tgk football match :) cubit2 milkadeal akak :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang