Nuffnang saya

Followers

Friday, December 28, 2012

Xtvt anak-anak cuti sekolah

Inilah xtvt cuti sekolah Atikah dan Azalia
Cuti Sekolah kalau tak buat apa-apa mesti bosankan..
Akak bertuah sebab ibu mertua tinggal sekali..
Dan paling bertuah ibu mertuaku bekas
guru tadika kemas..
Jadi macam-macamlah aktiviti kreatif yang diaorang buat...
Asal nak hantar ke kelas melukis..
Tapi terlupa punya pasal takperlah
dirumahpun diaorang happy..
Tiap petang kawan diaorang akan datang main pulak...
Kiranya cuti sekolahni terluanglah masa
mereka dengan aktiviti berfaedah...  
Saya penjual bunga.. lori Atikah dari kotak tisu...
Dik Ya pulak dengan lori ikan dan sayurnya..

Sebenarnya kerja tangan diaorangni dah rosak sikit.. terlambat ambik gambar...
Ini rumah saya... Rumahku syurgaku...
Apasal ada 5 orang sebab nenekpun tinggal sekali ngan kami...
 Ini rumah Atikah pulak...
Ini mahkota saya... 
Ini mahkota saya pulak...



13 comments:

  1. Salam Jumaat
    dan selamat pagi
    semoga hari-hari yang dilalui akan ceria

    ReplyDelete
  2. Membandingkan dengan usia mereka berdua nampak sangat kreatif dan rajin...

    ReplyDelete
  3. kreatif la kak...budak2 mmg suke laa buat aktiviti gini kan...bagi pegang gunting, gam ...comel jek masing2 punye hasil tangan hah...

    ReplyDelete
  4. bagus aktiviti macam ni untuk otak diorang kak..saya ni je yg tak rajin dan tak sabar nak guide anak anak buat aktiviti kreatif macam ni.. adehh..

    ReplyDelete
  5. aktiviti yg bagus utk perkembangan anak2..bole saya praktikkan juga nih..

    ReplyDelete
  6. wah!!kreatif nye...best le nenek bekas cikgu...bermacam2 la aktiviti yang nenek anjurkan ye...

    ReplyDelete
  7. kecil2 dah kreatif.....
    besar2 boleh jadi designer nie......

    ReplyDelete
  8. Untunglah nenek pun dulu cikgu kemas...kreativiti diwarisi tuh zila..

    ReplyDelete
  9. anak2 mmg seronok kalau tiba bab2 yg kreatif camni.

    ReplyDelete
  10. Syoknya..untung anak2 akak..neneknya byk experience n ideas :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang