Nuffnang saya

Followers

Monday, December 10, 2012

Atikah 2012 Genius Aulad's Graduates

Oleh kerana gambar little Ihtifal and Convocation Atikah
dah hilang maka ditayangkan gambar Atikah yang berpakaian graduan..
Alahai anak sekarangni seronokkan kecil lagi dah merasa berjubah..
Nurul Atikah  tahun depan dah darjah satu tau... 
Kenangan bersama guru kelas dan kawan-kawan 6 Damsyik
Tahniah untuk anak ibu tercinta...  

27 comments:

  1. So cute..laa Atikah..kecik2 dah pegang scroll kan.. :)

    ReplyDelete
  2. Comel ja kecik2 dah grad, pakai jubah..
    Anak makchaq hat sulung ja pi tadika, yang lain semua tak nak pi..harap2 Nafisah ok la.. hari tu try hantaq, tak sampai seminggu dah tak nak pi dah..

    ReplyDelete
  3. tahniah atikah.. bestkan dorang kecik2 dh konvo

    ReplyDelete
  4. cantik gmbr Atikah...
    amzar thn depan masuk darjah 1 juga...

    ReplyDelete
  5. aloloo..comel nye atiqah berjubah tu.. dh konvo yer..tahniah buat atiqah.. :)

    ReplyDelete
  6. ok yer GA area kinrara tu?saya duduk kat taman puncak jalil. in shaa allah nanti biler dah sampai umurnyer nak hantar kat sane..

    ReplyDelete
  7. Sekarang ni, kecil2 lagi dah pakai jubah graduasi. Zaman2 kakcik dulu, tak ada pun. :)

    ReplyDelete
  8. comeynya atikah..
    untung budak2 skrg...kita dulu tak merasa..

    belajar rajin2 ye atikah..

    ReplyDelete
  9. Comelnya bertudung dan pakai jubah...hehe...semoga bertambah rajin nak masuk sekolah rendah dah

    ReplyDelete
  10. tahniah utk atikah...tu la kanak2 sekarang..tadika, pasti semua ada konvo..saya kalo x masuk kolej dan U, x rasa la nak berkonvo ^_^

    ReplyDelete
  11. tahniah atikah... masuk darjah 1 nanti belajar rerajin n jadi anak yang baik yerk...

    ReplyDelete
  12. tahniah atikah!









    moga suatu hari akan berpakaian begini lagi ye bersama segulung ijazah. in shaa Allah

    ReplyDelete
  13. as salam

    macam 2 gaya ada, anak2 ni..semua cute2..cantik pic dia clear sangat :)

    ReplyDelete
  14. ari graduasi mereka pon best2 skang kan...;)

    ReplyDelete
  15. tahniah atikah....comei sgt..da bape ari x jenguk rumah akak nih..

    ReplyDelete
  16. Comeyyyy...
    Blaja pepandai k.....

    ReplyDelete
  17. Comelnya Atikah...jadi anak solehah ye dear..

    ReplyDelete
  18. tahniah untuk Atikah... comel dgn berbaju graduasi tu

    ReplyDelete
  19. comey..tahniah
    dah nak masuk darjah 1 dah tahun depan :)

    ReplyDelete
  20. tinggi atikah ye kak..ikut sape tu hehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang