Nuffnang saya

Followers

Saturday, December 29, 2012

Beli periuk belanga di Pekan Parit

Periuk belanga bermacam-macam jenis ada dijual di sini..
Kalau balik kampung singgah sini beli periuk atau kuali..
Tudung sajipun ada,  macam-macam corak.. klasik jer..
Kiranya di sini barang yang klasik memang banyak
Jangan tak percaya balik kampung baru beli periuk belanga....
Macamler kat sini takderkan...
 Azalia bergambar dengan anak kucing.. punyalaer penakut...
 Macam-macam barang yang tak jumpa kat bandar boleh jumpa di sini..
Horay.... saya menghirup udara segar di sini.. 

13 comments:

  1. pekan mcm ni lah byk barang-barang peralatan dapur dan murah

    ReplyDelete
  2. Haah...suka jugak p beli periuk belanga kalau balik kampung. Bukan apa, rasa lebih murahlah..rambang mata

    ReplyDelete
  3. kat mana kak? sonok plak tengok cari peyuk blanga ni..

    ReplyDelete
  4. mana periuk belanganya? :p
    tapi yg baju pink tu mmg comey jer...

    Tech Kini

    ReplyDelete
  5. seronok jalan kat pekan lama mcm ni kan..klasik je nengok

    ReplyDelete
  6. saya kalau kat tempat camni mmg rambang mata :)

    ReplyDelete
  7. Bestnye..puas shopping bebarang dapur...hehe

    ReplyDelete
  8. kat mana tu.. biasalah alang2 dah pergi elok membeli.. lebih2 lagi kalau barangannya lebih murah.. jangan dilepaskan peluang hehe

    ReplyDelete
  9. fini mmg bli brg dapur cam periuk, kuali kt kg..mak bli kn kt kedai cina pilihan dr zman jepun kot..ahaha...murah yg amat...tahap kdg penapis teh pn bli kt kmpung..waleeeee

    ReplyDelete
  10. selalunya kalu pekan2 jual brg mcm tu murah reganya

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang