Nuffnang saya

Followers

Friday, December 28, 2012

Harijadi bulan Disember

Xtvt : Makan-makan sambil potong kek
Tempat kejadian : Rumah nenek Fatimah Gombak
Tarikh : 22hb Disember
 
Alkisah makan-makan sambil potong kek untuk yang lahir pada bulan Disember. Makanan haritu terlupa nak snap tapi yang pasti ada mi goreng terbaik dari Mak Jang, Yong Tau Fu, dan beraneka kuih muih, durian crepepun ada. Ada juga buah-buahan tempatan.
 
Jom layan gambar yang tak berapa nak banyak ini..
Mereka yang lahir pada bulan Disember.. tahniah..
Tiup jangan tak tiup...
Gembira dapat hadiah nampaknyer cik Wanie kita... 
 Tiga bersepupu yang semangat nyanyi happy birthday to you..
Cake of the day...  

20 comments:

  1. Wow..meriah nampak!
    Hati pastinya berbunga2 je yg dapat hadiah2 tu kan..:)

    ReplyDelete
  2. Rajin ko `tinggalkan' N3 even ko sibuk di sekolah hr nie.

    InsyaAllah.. Allah permudahkan segala-nya!

    ReplyDelete
  3. amboiii.. 2 bijik kek skali ha... :) sedapnya... :) nyum nyum...
    meriah gak skali wat sambutan ramai2 kan... tak lah malu nak potong kek.. heheh

    ReplyDelete
  4. sambut besdey beramai2.. hehe best2

    ReplyDelete
  5. happy besday buat semua yg diraikan. bestnya lah sambut hari lahir ramai2. terasa kemeriahannya walau dpt tgk gmbr aje pun.

    ReplyDelete
  6. wuhuuuu bestnya sambut bday bersama famili terchenta!
    meriah u....

    ReplyDelete
  7. sebatang & dua batang aja ke lilinnya? ekekekekek

    ReplyDelete
  8. salam petang jumaat
    singgah ptg :)

    ReplyDelete
  9. wah tentunya seronok sambut besday ramai2 kan..meriah!! pd yg menyambut besday tu hepi besday..yg dpt hadiah tu lg lah seronok ye dak..heehee**

    ReplyDelete
  10. Amboiii...meriahnya..,suka tengok..
    Selamat hari lahir untuk mereka...

    ReplyDelete
  11. meriahnyaaa kak.. nanti tahun depan buat party tok birthday sy ye kak.. ahakx.. gurau je... XD

    ReplyDelete
  12. Wahhh...meriahhnyerr..nk join skali..nens pon bulan dis ni..hehe..syokk leh kumpul ramai2 rai majlis camtukan..semakin erat persaudaraan...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang