Nuffnang saya

Followers

Friday, December 21, 2012

Rumah orang kahwin Kanchong Darat

Bulan Disember musim orang kawen... Kawen.. kawen..
Ini kisah selepas kami balik dari cuti di kampung selama seminggu...
Kami pergi kenduri kawen kepada kawan sepejabat suami akak...
Kami sampai awal sebab petangnya nak pergi Gombak ambil mertua..
Tak sempat jumpa dengan pengantin
Bergambar dengan benda yang agak ganjil...
Jom tengok gambar kami...
Sebelum balik sempat lagikan... unikkan basikalni...
Tak tauler nanti kalau pengantin datang ada naik basikalniker..
suka hati akakjer nak kat gitu..
dik ya kata ada tanggaler ibu....
Makanan yang sangat best harini...
Berselera sesangat dik Ya makan sambal udang..
Akak memang suka kalau kenduri kawen orang Jawa..
makanan dia memang sesangatler akak suka..
macam-macam ada...

Tak dapat jumpa pengantin bergambar ngan banner dahler...
Tahniah untuk Wahyudin dan Faradila...

17 comments:

  1. Tak beranilah kakcik nak naik basikal tu! :)

    ReplyDelete
  2. kak!! tekejut tgk basikal tu...unik sangat2 hehehehe...sape la reka tu kan...dah jadi daya penarik kat kampung tu...kreatif sgt2!

    ReplyDelete
  3. perhiasan je kot..camna nak naik?

    ReplyDelete
  4. salam kenal....
    singgah dan follow sekali...jom singgah blog yan pula.....

    ReplyDelete
  5. akak... festime tengok beskal tinggi gitu kak.. camno nak naiknye.. hahahahaha.. pakai tangga tu..

    ReplyDelete
  6. bestnye g kenduri kawin.. izza dh lama x gi kenduri.. maklumlah skang ni sabtu ahad mmg class packed sob sob

    ReplyDelete
  7. sensitif plak dengar pasal kawen....

    tah la kak, mcm nak kena kawen paksa jerr...

    ReplyDelete
  8. memang unik basikal tu...cuma boleh ke naik? macam mana nak berhenti tahan dgn kaki? ekekeke

    ReplyDelete
  9. ha, dik ya x naik ker basikal tu... mesti comel...

    ReplyDelete
  10. unik sungguh basikal tu.. menggerunkan pun ado.. 0.0"

    ReplyDelete
  11. tingginya basikal.. hehe kreatif betul

    ReplyDelete
  12. ini kali kedua eyza baca pasal kenuri kawen org Jawa... mmg mkanan dia ohsem kan.. yg eyza baca sebelum nie siap ada sambal petai lagi tu hihi..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang