Nuffnang saya

Followers

Friday, December 21, 2012

Berjaya dapat tiket Kidzania

Akak pandang rendah pada Atikah sebenarnya
Akak cakap kalau Atikah boleh buatni
ibu bawak Atikah ngan adik pergi Kidzania..
Melihatkan perangai Atikah yang kelam kabutni
Akak tak yakin dia boleh buatpun..
tapi dalam hati akak cakap kalau tak dapat buatpun akak nak bawak juga..
Rupanya dia berjaya.. berkali-kali pulak tu..
Kiranya oklerkan kot mainanni
membina kesabaran yang tinggi kepada dia
Kelakarnya adik dia cakap gini..
ibu tau tak macamana kakak boleh jadi pintar..
ayat pintartu buat akak gelak..
pintarler sangat...
Kembang hidung tunjuk dia dah berjaya... 
Sebenarnya Atikah dan Azalia dah pergi Kidzania
bersama dengan rombongan tadika dia
tapi masalahnya akak takder gambar untuk kenangan
jadi rasa macam diaorang tak pernah pergi..
Insyaallah tahun depan akan pergilah akak ke sini...

24 comments:

  1. Kidzania tu kat mana kak??? tempat kunjungan juga ye??? ena nak bawa anak2 buah ena ni jenjalan...

    ReplyDelete
  2. hehe..macam best je mainan tu..menguji minda..

    yay..dapat gi kidzania..best tu..

    ReplyDelete
  3. nanti ...satu hari ..nak bawa juga budak2 ni ke sana ...

    ReplyDelete
  4. agak2 kalau falsya nak gie boleh masuk x kak?..hehe...sbb falsya tgk mcm best jer kidzania tuh..hehe

    ReplyDelete
  5. Saya pun nak bawa anak anak saya ke Kidzania..tapi tunggu mereka besar sikit, baru boleh appreciate benda 2 yg ada di sana.

    ReplyDelete
  6. erm..nak gi jugak ke sini tapi tak sampai2 lagi hehehe...

    ReplyDelete
  7. pintar..hehe, mmg jarang guna..kadang2 guna bijak..n selalunya pandai dan cerdik...mesti anak2 sonok dapat gi sana nanti :)

    ReplyDelete
  8. mesti dia suka dapat g kidzania lagi sekali..menarik tu..

    ReplyDelete
  9. haa dah dpt buat tuu !

    kena kotakan janji ... seronok lah atikah kan ;)

    ReplyDelete
  10. mmg best pergi sana..ema pun ikut rombongan kakak hari tu..nak bawa adik pula..tp kalau pergi ramai2 lagi best..sbb aktiviti yg dia buat kebanyakkan ramaikan..

    ReplyDelete
  11. anak i pun tingin nk pgi...one day insyaallah :)

    ReplyDelete
  12. bestnya dapat pergi kidzania, saya jugak tak terbawak2 lg budak2 ke sana

    ReplyDelete
  13. Haaa.betul tu. Memang pintar! Akak, kidzania tu kat mane ye..

    ReplyDelete
  14. Haaa.betul tu. Memang pintar! Akak, kidzania tu kat mane ye..

    ReplyDelete
  15. erkkk rambut atikah dah pendek ye kak...nape potong pendek?sayang hehee...

    ReplyDelete
  16. bape ye kak tiket masuk dia?mcm best je kalo sya bawa anak sya ni...

    ReplyDelete
  17. mau tak bangga.. mestilah bangga dapat siapkan task tanpa bantuan kan hehe

    ReplyDelete
  18. atikah rasa tercabar kot dgn ayat akak tu yg dia berusaha sungguh2 sampai boleh buat camtu.

    ReplyDelete
  19. kidzania bunyi cm best jer..kt mana tu kak

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang