Nuffnang saya

Followers

Sunday, December 23, 2012

Mee Ketam Kuala Lumpur

Cerita yang dah lama tapi terjumpa sebab sekarangni dalam proses nak cari gambar untuk dicuci terjumpa gambar ini. Jangan kedaini dah tak berbisnes lagi dahler. Yang penting sebagai peminat ketam akak amat suka ler rasanya.
Tunggu makanan saya sampai tak lamapun tunggu...
Harga makanan .. okkan tak mahal sangat...
Saya makan di sini... 
Inilah pelan lokasi Restoran Mee Ketam yang akak kutip dari blog dia...
 

14 comments:

  1. akk klu mkn ketam x reti..begitu jg ngan ank2..teringin nak makan terpaksa lah hubby tolong kuarkan isinya ..leceh betul..

    ReplyDelete
  2. Sedap je kan mee ketam tu..
    tak pernah makan lagi...hehe:)

    ReplyDelete
  3. dapnye ketam..baru ni beli dapat saiz kecik..tak puas makan..hehe, tamak je kan :)

    ReplyDelete
  4. uishhh rasa esok juga nk drive ke sana.. xpernah makan mee ketam.. selalu makan mee udang je... terliur!!!! ;(

    ReplyDelete
  5. selalu juga masak untuk anak2 kat rumah....sedap....

    ReplyDelete
  6. mee ketam kuala lumpur di shah alam...hehehehe

    ReplyDelete
  7. Semalam baru makan ketam masak lemak masak sendiri...he...he...

    ReplyDelete
  8. Owh..baru tau jugaks...hehe.thanks sharing..leh ar,kalu tatau nak mam kat ne,ajak hubby ke sini..hehe

    ReplyDelete
  9. tak pernah makan mee ketam. mcm menarik jea

    ReplyDelete
  10. sedap mee ketam.. tapi kat sini xdak jual....huhu...

    ReplyDelete
  11. dgr nama sedap tp xpenah mkn lg mee ketam..mee udang penah la hihi

    ReplyDelete
  12. sejujurnya kan kak... izan dah lama sangat tak makan ketam. sejal kawen mmg tak pernah pun masak ketam. kadang2 tu teringin jugak... hmmm... sedapnya lah terbayangkan rasa mee ketam tu.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang