Nuffnang saya

Followers

Monday, December 3, 2012

Penunggang muda beraksi

 Sebab kamera masani ada masalah
Jadi akak godek-godek guna ini :-
Memang takder kerja kekdahnyer...
Layan apa adanya...

Sekarangni di Giant Kinrara dah ada
Tempat cam gini
Teruja Azalia si peminat  motor dan kereta..
Bayar RM10 dan dapat main 15 minit.


15 comments:

  1. bukan kata anak jantan suka tunggang, anak gadis pun apa kurangnya kan?

    ReplyDelete
  2. Wahhhh saya pun teruja jugak ni!!! :D

    ReplyDelete
  3. eh..saya pun teruja tetiba nak naik benda tu..hihui

    ReplyDelete
  4. mini atv, ek? jgnkn azalia.. leez pun t'uja gak nk m'try. he3..

    ReplyDelete
  5. kalau kita nak main boleh dok?..hihi

    ReplyDelete
  6. bestnya..harus diterjahlah nanti

    ReplyDelete
  7. munna selalu kena poww dhn meya klu ada mainan mcm ni

    ReplyDelete
  8. wah wah bukan main lagi anak gadis akak ni yek..:)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang