Nuffnang saya

Followers

Wednesday, March 5, 2014

Wordless Wednesday ~ Syukur Alhamdulillah

Syukur selalu dapat 'whatsapp' dari adik akak ....
Dapat kiriman gambar emak dengan apak yang kelihatan sihat...
Semoga ibadah emak, apak dan adik diberkati oleh yang Esa...
Masa pergi dulu akak risau sangat dengan kesihatan apak...
Tengok di sini emak dengan apak kelihatan sihat...
Syukur kalau apak nak makan.. sebab sebelum pergi dia kata takder selera nak makan...
Emakpun naik kerusi roda kali ini...
Melihat gambar ini akak rasa sangat ingin sampai ke sana...
Moga akak juga diberikan peluang oleh Allah ... Amin.. Amin...

28 comments:

  1. Alhamdulilah dorg sehat nmpaknya tu

    ReplyDelete
  2. selalunya macam tu la kak..
    time nak pegi dorang mesti tak selera nak makan..tidor pon tak berapa nak lena..
    alhamdulillah sampai sana okey balik..
    kita esok2 pon camtu jugak kot..hihi
    zee doakan kita sama2 dapat jejak ke sana ye kak...aminnnn

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah ..semoga di permudahkan urusan di sana amin

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. tgk mak n apak kita kat sana mcm ni, hati lega & bahgia kan... alhamdulillah drg sihat... insyaALLAH rezqi akak akan datang jua

    ReplyDelete
  6. mintak apak dan mak doakan kita-kita akan ke sana juga..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah... semoga apak dan mak zila terus dikurniakan kesihatan yg baik dan dipermudahkan urusan umrah nya itu :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdullillah.. moga mak ngan apak dapat menjalani ibadah umrah dengan sempurna.

    ReplyDelete
  9. sronok tgk gmbr2 ni.. moga dipermudahkan urusan keluarga akk.

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah mak apak akak sht kt sana... moga selamat kt sana n selamat balik nnti... insyallah kalu ada niat nk kesana kak... mana tau ada rezeki nnti

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah....Mak & ayah akak sihat2 ja di Tanah Suci.. sama2 lah kita berdoa Kak, mudah2an kita pun akan sampai ke Tanah Suci...amin! :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah. Nampak sihat mereka. Sama2 lah kita berdoa kak supaya kita berpeluang ke sana juga.

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah
    moga dapat buat ibadah disana dengan senang dan semua urusan dipermudahkan Allah sentiasa =)

    ReplyDelete
  14. insyaAllah, kalau ada panggilan Allah, kita sampai ke sana

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah moga mereka baik² sahaja di sana...

    ReplyDelete
  16. Percayalah Zila... siapa saja yg pernah menjejak kaki disana bila melihat gambar seperti ini pasti dipagut rasa sayu dan rindu..

    Kakak rasa bagai nak terbang sana ikut mak dan apak zila... moga mak-apak-adik zila terus sihat utk beribadah di sana.

    ReplyDelete
  17. tenang je tgk diorg n suasana mekah kt sn..ntah bila kita ada rezeki nk ke sana..smoga dipermudahkan kita semua ada rezeki ke sn kan
    smoga kedua pakcik makcik slmt di sn

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah...semoga ayah dan mak akak diberikan kesihatan yg baik dan dapat menjalani ibadah dgn sempurna...

    ReplyDelete
  19. saya pun teringin nak pegi..moga ada rezeki ke sana..AMIN..amin..amin..

    ReplyDelete
  20. Ya Allah rindunya tengok suasana kat Mekah..rasa macam baru semalam balik dari sana, rupa-rupanya dah setahun berlalu..moga ayah bonda zila sihat selalu di sana, insha Allah

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah makpak Cho sihat di sana. Insya Allah akan ada rezeki dan peluang untuk Cho pulak ke sana nanti.

    ReplyDelete
  22. seronoknya kalau dpt pegi kak...syukur mak apak akak sihat2 je di sana...sebab cuaca pun x mnentu skrng ni

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah.. lega kan bila sentiasa boleh dpt berita ibubapa kat sana kan~

    Moga semua urusan MakAyah akak di sana dipermudahkan. Amin~

    ReplyDelete
  24. alhamdulillah..
    mak dan pak kak sihat di sana..

    sayu la plak sy tgk kak...
    inshaAllah satu hari nnti, moga2 dpt ke sana..

    ReplyDelete
  25. Alhamdulillah.. moga kita dipermudahkan untuk ke sana :)

    ReplyDelete
  26. Alhamdulillah,semoga mereka berdua dpt menjalani ibadah umrah dgn sempurna.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang