Nuffnang saya

Followers

Saturday, March 8, 2014

Kapal terbang MAS hilang

Harini bawak mak mertua akak berurut lagi ..
Sampai sini isteri Pakcik uruttu cakap kapal terbang MAS hilang...
Cari google jumpalah ceritanya...
Alahai teringat terus bapak, mak dan adik akak...
Harini diaorang akan terbang balik ke Malaysia dari Mekah...
Walau tiada kena mengena tapi tetap tak sedap hati...
Apapun akak tetap doakan yang TERBAIK kepada pesawat yang hilang....
Kalaulah ada ahli keluarga kita yang menaiki pesawattu memang tak keruan...5
Selalu kita dengar kisah kapal terbang luar negara sahajakan...
Dengan begitu banyak kisah mengenai MAS kebelakangan ini kini datang dugaan yang lebih besar ...
Samalah kita doakan kesudahan yang baik atas kehilangan pesawat ini....
Ambil dari pencarian di GOOGLE....

11 comments:

  1. betul ke berita ni? mudah2an semua nya selamat...

    ReplyDelete
  2. Menakutkan je dgr mcm ni hilang atau jatuh terhempas d mana2nauzubillah harap2 d laporkan berita yg baik lepas ni

    ReplyDelete
  3. tu la,terkejut jg.. kita doakn agar semuayaselamat ya..dan semoga tiada apa2 yg mnyedihkn blaku..Aamiin..

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah kak.. harap semuanya selamat.

    ReplyDelete
  5. el pun dpt tau dr rakan2 fb
    ni pun baru tgk berita lintas langsung dr sepang..
    1st time terjadi cam ni kan kak
    huhuhu smoga penumpang semua krew2 selamatlah..sian ahli keluarga mgsa

    ReplyDelete
  6. Alahai..risaunya dgn berita ni.. moga ada khabarnya nanti

    ReplyDelete
  7. sama sama kita doakan semga segalanya dipermdahkan olehNya aamiin

    ReplyDelete
  8. Pagi-pagi Hubby dah informed saya kat MH370 ni hilang. Dia kan investigator part2 kapal terbang nih... Terglued kat TV ajelah hari Sabtu/Ahad. Dok mendengar berita terbaru tentang MH370. Cepatlah ditemukan kembali pesawat ni. Sedih melihat hiba ahli keluarga terbabit.

    ReplyDelete
  9. Betul tu CH .....moga penantian ini berakhir jugak....kesian kat keluarga penumpang MH370 yg menunggu berita

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang