Nuffnang saya

Followers

Tuesday, March 11, 2014

Kidzania Lagi

Harini sibuk sikit sebabtu tak sempat nak  meronda-ronda ke blog kawan-kawan...
Masa akak menulisni masih belum ada khabar berita tentang pesawat MH570...
Masih mengharapkan sesuatu yang baik berlaku...

Esok Atikah akan mengikuti rombongan sekolah ke Kidzania...
Ini adalah kali ketiga Atikah ke sana...
Kali pertama ikut rombongan Genius Aulad...
Kali kedua pulak kami bawak dia pergi bawak sekali sepupunya Naufal...
Gambar 3 sepupu masa pergi ke Kidzania tahun lepas...
Harap Atikah dan kawan-kawan semua bergembira di sana dan selamat pergi dan balik....

25 comments:

  1. Wahh bestnye..falsya kalau nk merasa msk kene tunggu mek qisya besau..;)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah pasti mereka happy kat sana ;D

    ReplyDelete
  3. semua harap yg terbaik utk mh370.

    btew life must move on..
    happy ronda2 kidzania.

    ReplyDelete
  4. mahal kan nak masuk KZ ni
    lau anak ramai x taulah kena tgu poket berkepok2 kut haha

    ReplyDelete
  5. anak2 mesti suka kalo dpt joint lawatan cam nih.. sonok dpt pergi sama2 dgn kawan2 agaknye.

    ReplyDelete
  6. Bestnya atiqah dah pegi byk Kali ye... anak auntie sekali pun belum... bila lah mama dia nak bawa pergi ni...

    ReplyDelete
  7. seronok la pegi ngn kwn2 ni..
    dh penah masuk ok la..
    jaga diri ye atikah

    ReplyDelete
  8. GA anak saya tak buat pulak rombongan ke Kidzania...hihihihih

    ReplyDelete
  9. Khamis ni anak sy ke Balai Bomba.. bulan 5 insyallah..Kidszania

    ReplyDelete
  10. wah! awal-awal thn dah ada rombongan..seronok ank2 ye cho zila dpt pegi kidszania

    ReplyDelete
  11. teringin nak bwk anak2 pi kat situ...

    ReplyDelete
  12. teringin nya nak bawak anak kesitu..disebabkan masa dan jauh tu bertangguh2 je..hhehe

    ReplyDelete
  13. bestnye dia ke kidzania kali ketiga ye..terngin gak bwk anak2 ke sana bagi diorang kenal alam pekerjaan kan..tapi tuhlah..entah bila nk turun kl dlm mase terdekat nih,.hukhuk

    ReplyDelete
  14. Kalau ikut rombongan entrance fee murah sikit ye dak akak..sbb setaju JM entrance fee mahal nk masuk sini kan

    ReplyDelete
  15. bestnye pergi kidzania reramai gini

    ReplyDelete
  16. Mesti seronok dapat pergi Kidzania dengan kawan-kawan sekolah. Anak-anak saya belum sampai Kidzania lagi. Entah bila masanya nak pergi. Ini kes Mommy tak berapa minat nak ke sinilah tu. Kalau tidak, memang dengan kadar segera anak-anak dapat ke situ :)

    ReplyDelete
  17. dpt pergi dgn kwn2 mesti lain feeling nyer kan

    ReplyDelete
  18. bestkan dia org dpt pengalaman bekerja.. teringin nak bwk amir.. tp x berkesempatan lg..

    ReplyDelete
  19. msti lg seronok bile pg ngn kwn2 kan... lg meriah

    ReplyDelete
  20. Ank2 mesti seronok kn kak..Atikah tentu lg seronok kali ketiga dah pegI sn..

    ReplyDelete
  21. Anak okje pun suka sangat nak pergi Kidzania lagi walaupun hari tu dah pergi ikut rombongan sekolah....Seronok agaknyakan....

    ReplyDelete
  22. Wah...smpi 3x atikah ke kidzania...kyra x pnh lg ke sana...mybe thn ni tecer dia buat rombongan ke sana..insyaallah..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang