Nuffnang saya

Followers

Tuesday, March 4, 2014

Percaya pada diri sendiri

Percayalah pada diri sendiri...
Dapatni suami akak yang whatsapp...
Mungkin dia rungsing akak asyik merungut...
Nak kurangkan berat badan tapi makan tak berenti...
Nak jaga kesihatan tapi makan tak pernah tolak...
Nak muka berseri-seri tapi beli produk kecantikan tak pakai habis...
Jadi nak kata camner!!!
Perliker motivasi kalau gini????
Tak kisahler betoiler  jugakkan...
Kitalah yang menentukan apa yang kita rasa...


Ada berani Minuman Khas Pontianak...
Pontianakpun ada minuman khasker???
Ehm memang istimewa minumanni...
Minuman khas yang terbang dari Pontianak Indonesia...
Budak sepejabatni baru balik dari sana..
Minuman aloevera atau lidah buaya...
Sedap weh... kalau dekat nak gak pergi beli...
Rupanya Pontianak Penghasil Lidah Buaya Terbaik di Indonesia.

Klik Pontianak Penghasil Lidah Buaya Terbaik kalau tak percaya!!!
Percaya pada diri sendiriler takkanlah Pontianakpun ada minuman khaskan...
Jadi akakpun minumler jugak...
Lukisan dik Ya..
kelakar pulak tengok tapi bolehler..
akak darjah satu dulu langsung tak reti melukis...
Semoga dik Ya percaya pada diri sendiri, dia memang ada bakat melukis...

Sekarangni tak banyak berjalan...
jadinya entri akak beginiler rupanya ...
Dalam satu entri macam-macam cerita...
Korang layankerjerler yerk..

25 comments:

  1. As Salam,

    salam ziarah dari bunda...
    percaya pada diri sendiri, jadi diri sendiri...

    ReplyDelete
  2. darjah satu lukis camtu? cantik tu... akk sampai skang lukis buruk...hhee

    ReplyDelete
  3. cantik lukisan tu...terkejut tengok minuman khas pontianak tu ;)

    ReplyDelete
  4. Salam Zila,
    Bagus juga motivasi en suami zila tu... kita kena yakin pada diri sendiri... Seram jugak bila ada air pontianak ye ehe :)

    ReplyDelete
  5. assalam kak... sihat?
    alaaa.. akak tak payah kesah apa org nak cakap.. yg penting kesihatan kita kak.. kena jaga.. janji sihat.. nani pun bertahun2 teringin nak menyelimkan badan.. kadang2 tu sampai saiko asyik fikir.. tapi dah ini yg allah bagi.. nak kurus tapi makan tak henti.. ingat org gemuk makan banyak ke? padahal kita makan tak banyak.. cuma kadang2 tu berkali2 sbb nafsu yg teringin.. tul tak?
    kak.. terkujat gak tengok minumam pontianak tu.. hahaha sib baik tak kuntilanak.. kakakaka..
    dik ya mmg clever.. ada bakat.. biarkan diorang melukis.. kita monitor je.. anak2 sementara nak fikir sendiri ni mmg macam2 ragam sket.. kan..

    ReplyDelete
  6. minuman pontianak paling menarik..rupanya air lidah buaya..hehe

    ReplyDelete
  7. Kalau sayalah Cho, org cakap saya tak heran tapi bila suami sendiri yang ckp, itu buat saya terus heran dan nak berubah ke arah kebaikan gitu :) Terkezut chimpanzee tengok Pontianak ada brand minuman kesihatan gitu... Mesti pontianak ni maintain aje body rampingkan, Cho! Macam nak cuba juga kalau ada jual kat kedai mamak sebelah rumah.
    Cantik lukisan Dik Ya walaupun baru Tahun 1. Saya dulu masa Tahun 1, tulisan aje cantik lukisan buruk aje rupanya!

    ReplyDelete
  8. saya nampak macam ada ikan purple yang terbang!

    ReplyDelete
  9. kalau nak puaskan hati semua org,sampai bila pun kita tak dapat puaskan...so pedulikan kata org,janji kita tak buat salah,tak kacau org...

    ReplyDelete
  10. tapi slim tu badan jadi ringan..
    saya dalam proses berusaha ke arah itu..insha Allah

    ReplyDelete
  11. Sama le kita CZ....azam hanya tinggal azam....makan mau hehe...
    Tapi kalau OKje seram gak nak makan/minum benda benda gitu...takut!Hendaknya dari pontianak hehe

    ReplyDelete
  12. POntianak gak dapat nama...hehehe...

    Cantik juga lukisan dik ya.

    ReplyDelete
  13. balik ni nak sapu lidah buaya kat muka.

    mm

    ReplyDelete
  14. panik kejap bila tgk minuman khas pontianak ..hehee

    ReplyDelete
  15. fai first time tahu ada minuman "pontianak" ni kak.. kalau fai rasanya tak terminum kot sbb membayangkan "pontianak" yg sebenar tu. hehe..

    ReplyDelete
  16. Hihihihih..bagi saya, motivasi yg suami akak whatsapp tu sangat bagus...utk kegunaan kita semua :)

    ReplyDelete
  17. motivasi terbaek dr suami :)
    pontianak ni mcm pernah tgk tp lupa n3 sape.. hehee
    lukisan tu framekan, anak dh besar nti tunjuk balik :)

    ReplyDelete
  18. bagus motivasi tu asalkan kita positif menrimanya dan jadikan pembakar semangat..saya pun sedang menurunkan berat badan..kadang2 malas tp kena lawan kalau nak hasil yang memuaskan

    ReplyDelete
  19. yg ptg selesa dgn diri sendiri . minuman alovera dr pontianak ni ada gak baca kat satu blog sebelum nih .

    ReplyDelete
  20. yg plg pnting percaya pd diri sndiri...
    suspen gak tgk minuman pontianak...he3x...

    ReplyDelete
  21. terus rasa kembali bersemangat selepas tgk gmbr katun nenek tua yang nmpk dirinya ttp muda, langsing dan sihat walaupun dia dh tua...

    ReplyDelete
  22. 1st time dgr minuman pontianak...utk healty n beauty ke? pandai dik ya melukis...aunt masa drjh 1 pun suh mak lukiskan...kekeke

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang