Nuffnang saya

Followers

Saturday, March 8, 2014

Selamat sampai

Selalunya hari sabtu blog akak sunyi....
Tapi harini dya entri you...
Mengenangkan pesawat MAS yang masih hilangni buat hati rasa hiba...
Walaupun tiada saudara atau kenalan yang berada di dalam pesawat...
Kita hanya mampu berdoa moga semuanya cepat selesai....

Syukur bapak,emak dan adik akak dahpun selamat sampai di bumi Malaysia tercinta petang tadi...
Kelakarnya adik akak pesan pada isterinya gorengkan ikan masin..
Dah rindu nak makan ikan masinlertu....
Emak mintak nak makan malam cepat sikit sebab nakberehat...
Bapak akak dah tak larat sangat gamaknyer...
 Jerebu atau asap entahler di Morib
 Pekan Banting


Permah jumpa sardin  cam gitu lagi???? Best juga sebenarnya Bantingni...

16 comments:

  1. salam..Alhamdulilahhh Kedua ibubapa & ASdik dah slmt sampai.Mesti tak habih2 sembg ttg kisah kat sana ya.. :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah , selamat sampai . kita doakan semoga mereka cepat ditemui ... aaamin .

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dah selamat sampai mereka. Kita doakan moga Allah permudahkan segalanya.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...:D

    Mmg sedihlah bila fikirkan MH370 tu.. Moga Allah lindungi mereka...(sebab tak jumpa apa2 lagi saya berharap mereka semua selamat...)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, dh selamat smp dh adik ngn mak ayah kak zilla.. lega sgt2 kan bila dorang dh ada depan mata tuh..

    ReplyDelete
  6. Jerebu lah skrg kak. Sardin tu? Mmg x pernah jumpa

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillaj mereka slmt sampai...sama2 la kita doakan pesawat MAS ditemui...

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah selamat sampai mak n ayah akak....
    err nak jawab soalan akak tu, sy org perak, husbnd org penang, husbnd kerja dekat kuching nie, tahun nie tahun ke 4 sy dekat bumi kenyalang nie

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah selamat sampai..lega..
    Uuik tajuk takde la..hehe..

    ReplyDelete
  10. Alhamdullillah selamat dah kembali mak dan ayah yer.. Nampak keduanya sihat..

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah slmt sampai. ada lg ke sardin tu?
    sy bw sini dan follow
    http://sweetmemories4u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah selamat sampai.
    ikan masin mmg sdp dimakan
    jerebu kot kak
    a’aaa.. bnting best juga.slalu sy pergi beli kepek je.

    ReplyDelete
  13. Rasanya tak penah nampak sardin macam tu kan :)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah, dah selamat sampai kedua orang tua Cho dan adik ya! Bila balik ke kampung halaman memang tekak melayu ajelah menguasai diri :)

    Saya tak pernah sampai Banting lagilah Cho. Ada hotel kan kat sini. Saya rasa nak ajak hubby dan anak-anak berehat kat Morib, jenjalan kat Banting pastu tidur berdengkur kat hotel ler!

    ReplyDelete
  15. Seronoknya dapat bersalaman dengan orang yg baru balik dari bumi Mekah....Syukur mereka selamat sampai...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang