Nuffnang saya

Followers

Tuesday, March 18, 2014

Cara Pakai Shawl

Jom belajar CARA PAKAI SHAWLS @ Colourfulcollections 
Akak tengok gambar dalam blogtu memang sangat cantik jadi jom tengok...
Akakpun teringin gak nak pakai shawls tengok orang pakai macam comeljer...
 Selalu buat cam gini tapi tak comel cam modeltu.. ha.. ha...
Yang ini nampak tutup dada...
 Yangni sesuai untuk orang muda bukanlah untuk akak....
 Suka yang ni...
 Alahai comel jugak yang ni boleh buat untuk Atikah...
Belit jangan tak belitkan...
Yang ini juga cantik..

Banyak juga cara pakai shawlni kalau di carikan... Tapi tuler yang ni senang sebab dengan gambarjer.. Atikahpun sekarangkan pakai tudung tu yang kena tempek kat sini senang nak cari nanti...

29 comments:

  1. ada anak dara mmg mcm ni...sy yg tak pakai mcm ni pon anak sy suruh pakaikan dia belit sana sini...

    ReplyDelete
  2. senangnya la tgok dia buat..klu sy yg buat mau tegulung tangan dlm tdung tu...

    ReplyDelete
  3. suka tgk org pakai tp utk sy x kot hehehe

    ReplyDelete
  4. Salam ChoZila..tak reti atie nak pakai yg pesen lilit nih!...Jenuh nak memakainya....:D

    ReplyDelete
  5. Saya tahu pakai gaya no 1 , 2 dan akhir je. Tapi takla jadi comel mcm model tu. Belit je.m hihi

    ReplyDelete
  6. Jm mmg pakai syawl akak tp x la pandai belit cenggitu tp yg pasti jm suka belitan yg no 4 tu. Model pun comei

    ReplyDelete
  7. pelbagai style kan.. nnt boleh try ni.. tq kak share this info.. kalu x keberatan jom follow my blog... http://jantungk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. orang cantik, muda lak..pakai gaya apa pun kena..
    saya ni, alahai cam tak kena aja..hee

    ReplyDelete
  9. klu kat dlm aircond x pe . tapi klu pakai outdoor ketika cuaca panas , blh pengsan sbb haba x keh kuar kat kaw leher ... tu ler saya .

    ReplyDelete
  10. akak pn suka pakai shawl tapi yg lecehnya pagi2 dh kena mengadap cermin....

    ReplyDelete
  11. TQ sharing kak..
    boleh la try sebab ada yang berkenan ni ;)

    ReplyDelete
  12. kita pakai yg atas tu..
    memang suka pakai shaw pasal tak payah nak iron ha

    ReplyDelete
  13. Saya badan besar...so kalau pakai shawl..bila belit2, dia jadi macam tercerut kat leher. Kalau pakai shawl besar, saya jadi macam rendang pula...

    ReplyDelete
  14. Bagusla kan..mcm2 cara ada...tp kita selalu guna yg no. 1..nt bole la save as gmbr ni msk folder..free nt bole jd rujukan.. tq kak :-)

    ReplyDelete
  15. macam senang jer tutorial ni..senang nak paham.... nak try la, melilit2, cuti sekolah nanti...hihhi

    ReplyDelete
  16. nampak cam senang kaka tapi nak membelitnya susah jugak..
    zee jeles jertengok orang pakai cantik..sendiri buat mesti failed..haha

    ReplyDelete
  17. mmg comey pakai shawl kan kak..
    thks sharing kt sini
    mn taw sy leh ikut salah satu cari pemakaian shawl ni..hehe

    ReplyDelete
  18. tgk cam senang jer kan paki shawl mcm2 fesen.... tp klu nak pakainya sendiri mak aiii susah...hihiii...suka tgk org pki shawl nmpk comel jer....

    ReplyDelete
  19. el mmg suka shawl
    x suka pakai tudung awning atau bawal
    lgpun el pakai spek

    el..copy n safe gambar2 tutorial ni hahah

    thx sharing tutorial ni
    mmg pakai shawl ni boleh wat muka kita npk muda 10tahun..percayalahhhhhhhhhhhhh ekekeke









    ReplyDelete
  20. aaaa...
    tertinggal komuter lak ahkak kalau belit membelit gini..

    ReplyDelete
  21. cantik2 semua kak....boleh la try ni nanti

    ReplyDelete
  22. Aina kerap pakai shawl sekarang ni datang kerja, selesa walaupun agak ambik masa nak belit2 tapi alah bisa tegal biasa.

    ReplyDelete
  23. Nampak dalam gambar senang tapi bila sendiri membelit diri waduh, susah gak rasanya. Saya ni dah lama berangan dalam tidur nak pakai shawl pelbagai gaya tapi bila keluar aje, tudung yang biasa gak saya rembat. Senang main sarung aje!

    ReplyDelete
  24. Yelah CZ... tgk org pakai mcm cantik jerkan.....come come....teringin nak pakai tp tk reti nk menggayakan...hehe

    ReplyDelete
  25. zura ni baru dua tiga bulan ni je pandai belit shawl..tu pn belit simple2 jerk..tk pandai nk belit lebih2 cm hijabister lain

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang