Nuffnang saya

Followers

Wednesday, July 18, 2012

Wordless Wednesday ~ 180712

Hanya gambar kenangan semasa di rumah adik akak di Ipoh tempohari...
Dik Ya suka sebab ada buaian ini, sambil tiup belon buih.

13 comments:

  1. best buai cam ni.. ada bantal.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Zila tahu tak keluarga kakak panggil buai ini buai saloma tak tahulah kenapa.

    ReplyDelete
  3. kusyuk dah main tu nmpaknya..

    ReplyDelete
  4. alaaa..buaian ni dah kene makan anai2 la heee

    ReplyDelete
  5. dah lama ngidam nak beli buai ni...hehhehee..bila la dapat...

    ReplyDelete
  6. tak nampak sebab pic tak keluar la pulak.

    ReplyDelete
  7. duk kt buaian ptg2, di tambah angin sepoi2 bahasa... duk berejam2 pun tak kesah

    ReplyDelete
  8. nyaman nye dapat bersantai atas buai cam tuh~

    ReplyDelete
  9. tgk buai ni teringat mase kecik2 dulu. buai ni arwah tok wan gantung kt rumah kampung. nostalgik sungguh!

    ReplyDelete
  10. bukan takat diy ya jer yg suka sis...
    i pun suka....
    cumanya takut ranap kalo i yg naik hehehehe

    ReplyDelete
  11. teringat buai mcm nie kat umah nenek

    ReplyDelete
  12. lame tak jumpe buaian gini... selalu buai ikat kak pokok, alaa2 cite bawang putih bwg merah tuuu... hehehhe...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang