Nuffnang saya

Followers

Wednesday, July 11, 2012

Buffered Earnings (BE) dari nuffnang

Terima kasih nuffnang kerana bagi BE pada akakni.. ikutkan dah lama akak tidak buka akaun nuffnang sebab macam susah sangat nak dapat BE. Akak memang tak pandai sesangat bab ini, maalumler akak menulis blog hanya suka-suka. Sebelum blog akak biasa cerita ceriti di fotopages. Jadi bila nuffnang bagi semangat dengan bagi BE ini bertambahlah kecintaan akak untuk menulis blog...

16 comments:

  1. alhamdullilah.. kita pun dah lama tak bukak nuffnang...malas.. sebab memang dah tau.. sebab blog kita entah hape hape.. heheheheh..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.... saya jek yg x pernah berganjak.... masih mcmtu jek amt dia... huhu..

    ReplyDelete
  3. tahniah~ lepas nih akak kena lagi gigih lah berblog.. hehehe

    ReplyDelete
  4. tahniah kak.. best je dengar orang cerita pasal nuffnang ni.. sy pun nak jugak cam tu :)

    ReplyDelete
  5. Bestnya..tahniah!!
    dpt tshirt ek?
    BE sy je tak ganjak2 wlpn dah 5thn berblog..jarang ada masa nk tulis blog..kdg buat N3 bila cite dah bermggu2 blaku..huhuhu
    I always busy with my jobs :(

    ReplyDelete
  6. wahhh masyuukkk le kak....rezeki nak puase ni kak heheheheh...tahniah!

    ReplyDelete
  7. Bila dapat BE cepat2 update belog. Hahaha.

    ReplyDelete
  8. Congrats... Kita mmg x pernah dapat BE...

    ReplyDelete
  9. wahhhh... tahniah!! jelesnya ena sebab ada berapa ringgit je... xnaik2.. huhuhu... jeles2..

    ReplyDelete
  10. Caya laa.. teruskan berblogging.. rezeki tuh.. :)

    ReplyDelete
  11. tahniah kak!! rezeki yang di tolak.. ;)

    ReplyDelete
  12. untunglh.. keep it up.. pasti lpas ni lgi semangat kan?

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah... rezeki dengan nuffnang :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang