Nuffnang saya

Followers

Tuesday, July 24, 2012

Jenguk Along Aiman di asrama

Ini kisah masa balik kampung awal bulan Julai yang sudah. Masani kami menjenguk Along Aiman iaitu anak saudara sulung sebelah akak di asrama. Along sekarang berada di Tingkatan dua Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Sultan Azlan Shah, Sri Iskandar. Masa kami sampai dari baru balik dari latihan untuk senaman aerobik satu sekolah satu sukan.

Nampak sahaja kami apa lagi diapun nak mintak kat ustaz nak balik rumah sekejap. Ituler sebabnya gambar Along takder kat sini... Yang ada hanyalah gambar Atikah dan Azalia dengan anak adik akak yang tinggal di Ipoh. Saja nak bagi tahu yang Along Aiman adalah anak kepada adik lelaki akak yang no 3. Jadi jangan hairanlerkan anak kepada adik-adik akak dah besar panjang belaka...
Atikah... mana tahu nanti boleh sekolah di sinikan...
Azalia...
Dua beradik..
Haris
Kami sepupu yang happy..
Along cepatlah... kita nak balik rumah Opah....

19 comments:

  1. amboi happy je mereka2 ni
    besh plak bila ingat kenangan zaman2 kecik dulu =)

    ReplyDelete
  2. teringat kenangan duk asrama dulu..nak balik kg kenmain susah..huhu

    cantik bju azalia

    ReplyDelete
  3. kalo nak puase mmg masing2 amik anak kat asrama kan kak..ye laa nak sambut first ramadhan ngan family...jiran sebelah umah lieya pun same, gigih gi amik anak...hepi jek tgk dpt same2 berpuase n berbuka....

    ReplyDelete
  4. comel si atikah punya lesung pipit..

    ReplyDelete
  5. hehe.. seronok diorang dapat balik rumah :)

    ReplyDelete
  6. sonoknya 2A bila dpt jumpa sepupu2 ;) baru pasan Atikah ada lesung pipit cute..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum...seronoknya mereka ni ...:)

    ReplyDelete
  8. suke tgk lesung pipit atiqah tu kak....geram je

    ReplyDelete
  9. cerianye muka kanak2 ini.. happy jek tengok..:)

    ReplyDelete
  10. sangat akrab saudara sepupu nih...
    comel ceria saja....

    ReplyDelete
  11. duk asrama bila nampak je sedara mara dtg. mmg happy semacam. hehe..

    ReplyDelete
  12. Hepi je bila saudara sepupu nie bila bertemu.

    ReplyDelete
  13. Shima dh follow...

    Lesung pipit Atikah... dalam, dua belah pipi pulak tuh! geram! :))

    ReplyDelete
  14. seronok tgk bebudak nih hepi je..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang