Nuffnang saya

Followers

Saturday, July 28, 2012

Bila mood bergambar mari...

Hanya gambar kenangan Atikah yang tiba-tiba
nak bergambar tanpa dipaksa seperti selalu.
Tapi ibu dia seperti biasa tersilap setting kamera
pulak, teruk betoilerkan..
takper janji ada kenangan


Aksi bertinggung pun ada.. macam-macam... 
Senyum seindah suria...

Orang dah pakai plasma, LCD dan sekarang LED kami masih lagi pakai TV yang gedabaktu.. Tapi syukurlah masih ada TVkan.. Tak kisah janji boleh tengokkan...

Ibu doakan anakku Nurul Atikah akan menjadi insan berbakat yang sentiasa dilindungi oleh Allah s.w.t. Menjadi anak yang berjaya, anak yang mendengar kata, anak yang akan membahagiakan hati kedua ibu dan bapa.... AMIN.. AMIN... AMIN.. mood bercampur kalau berbicara pasal Atikah...



10 comments:

  1. pandai nye atikah bergaya..tomei je..leseng pipit dia yang mahal tu..

    ReplyDelete
  2. alahai comel kiut sungguh
    semoga menjadi anak yang baik dan di senangi oleh semua orang

    ReplyDelete
  3. cute sgt atikah... jeles dgn lesung pipit dia....

    ReplyDelete
  4. salam...

    semoga doa ibu akan makbul hendaknya. amin.

    ReplyDelete
  5. Thanks singgah blog mama,
    Now mama dtg follow cni, salam kenal yer :-)
    Follower no 345 :-)

    ReplyDelete
  6. amin..semoga anak2 kite jadik anak soleha ya kak

    ReplyDelete
  7. atikah oi..apesal lesung pipit dlm beno..geram nengok..ish..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang